Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

Hüznüm, bana dair

Hüznüm, bana dair
 

Her nefesimde; Mersin'i hatırlıyorum... İstanbul'u özlüyorum... Diyarbakır'ı duyumsuyorum...

Anılar, özlemler, düşler, gülüşler biriktirdim; bir nefese sığan... Canımın kırıkları, yüreğimde saklı... Yüzümde tebessüm asılı.. Hatıralarım var, hatırladığım; gözümde iki damla yaş...

Özlemlerim var; can hıraş... Duyumsadıklarım var; yüreğimi acıtan... Ömrüme uzak dönülmezlerim var; gururum tuzak... Gidilmezlerim var; bilinmezlerim... yüzümde izlerim var; kendimden gizlerim...

Hülya AŞKAROĞLU

 
Toplam blog
: 56
: 342
Kayıt tarihi
: 14.05.09
 
 

Akdenizliyim, gazeteciyim, aceleciyim, kelimelerin kızıyım... İstanbul'un tepesi yedi, yedisi kalaba..