Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '20

 
Kategori
Güncel
 

Hüznüm Yitip Gidenlere...

SABAH gazetesi yazarı Sayın SALİH TUNA’NIN yazısını okurken…

Dalıp gitmişim…

İçimi hüzün kapladı.

Bilmem, haberiniz var mı, birkaç gün önce…

AKŞAM gazetesinin çok okunan yazarı…

AHMET KEKEÇ vefat etti. Yine biliyorsunuz…

SÖZCÜ gazetesi yazarı BEKİR ÇOŞKUN da vefat etmişti.

Bilmiyorum, ben çok mu duygusalım? Her iki yazar da, yazdığı mecralarda, okuyucunun merakla beklediği kalemler idi.

Sayın Ahmet Kekeç, muhafazakâr camiada beğenilen, takdir edilen, belirttiğim üzere yazıları dört gözle beklenen bir yazar idi.

Sayın Bekir Coşkun da, merkezde bulunan; daha doğrusu laik Atatürkçü diyebileceğimiz kesimler tarafından beğenilerek okunan yazar idi.

 

----*----

Şimdi… Neden bunları yazdım? Ya da neden böyle bir girizgâh yaptım?

Bakıyorum da… Siyaset, siyaset yapmak… SaflaşmakKutuplaşmak

Bizleri ne hâle getirmiş?

Dediğim gibi, sabah gazetesi yazarı Sayın Salih Tuna’nın yazısını okurken, öğrendim, siyaset camiasından olsun, yazar-çizer camiasından olsun, şifa niyetine bir Allah Rızası için başsağlığında bulunmak, çok mu zor? Aynı şeyler… Bekir Coşkun’un vefatı esnasında da yaşanmıştı.

Ben, gerçekten de çok mu merhametliyim? Ben mi safım, bilmiyorum! Görüyor musunuz, içine saplandığımız körgözlük, bizleri ne hâle getirdi?

İster sağcı ol… İster solcu ol… İster çağdaş modern ol… İster daha muhafazakâr ol…

Yahu ne fark eder? Şu Koronavirüs bile, bizlerin aklımızı başımıza getiremedi?

Offffff!!! Yazamıyorum. İçime bir şeyler saplandı kaldı.

Ben, bu hissiyatla ne yapacağım, bilemiyorum?!

 

 
Toplam blog
: 706
: 83
Kayıt tarihi
: 18.05.16
 
 

Ben, Uludağ Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü mezunuyum. Şuan için öze..