Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '08

 
Kategori
Deneme
 

Hüznün, Yalnızlığın, Hayallerin, Sevginin, Aşkın, Duyguların En Yoğun Yaşandığı Saat (Gecenin Üçü)

Hüznün, Yalnızlığın, Hayallerin, Sevginin, Aşkın, Duyguların En Yoğun Yaşandığı Saat (Gecenin Üçü)
 

...


Üzerine şarkılar söylenip, şiirler yazılıp, hikayeler anlatılan; hüznün, duyguların en yoğun yaşandığı, yalnızlığın en üst seviyede hissedildiği, gecenin en sessiz ve aynı zamanda en bereketli anı "gecenin üçü"...

Dün gecenin üçünde, seni gördüm düşümde
Uyandım ki yoksun, yangın var içimde...

Yar yanımda olsan, boynuma dolsan
Öpsem ellerini, saçlarını sevsem...

Biliyorum düş bu, olmayacak iş bu
Sonuna gidiş bu, bir kara sevdanın

Ne güzel anlatmış yaşanan duyguları Özhan EREN. Bir sevgilinin sevgilisinden ayrı kaldığında yaşayacağı duygusal durumu en yalın haliyle gözler önüne sermiş. İlk dinlediğimde ne güzel de anlatmış benim yaşadığım durumu dedim kendi kendime...

***

Uyandım birden seninle gece üçü bulmamış
Bir bulut durdu gözümde, hasret bize uymamış

Kalp kalbe karşı derler sende üzüldün mü?
Ay bile çeker gider geceyi düşündün mü?

Yanlızlık bende saklı, çıkmaz bir an dışarı
Elimde bir fotoğraf, o şimdi burda olmalı

Kalp kalbe karşı derler sende üzüldün mü?
Ay bile çeker gider beni hiç düşündün mü?

Sensizlik bende saklı çıkmaz bir an dışarı
Elimde bir fotoğraf, o şimdi burda olmalı...

Aslı Güngör ve Ferhat Göçer'in birlikte seslendirdikleri "Kalp Kalbe Karşı" şarkısında da karşımıza çıkıyor sihirli kelimeler...

***

En son yaz aylarının ortalarındaydı sanırım. Hüzünlü aşk şarkılarının dile gelmesinde seslendirilmesinde rol alan dizilerde de boy gösteren Keremcem'de kullandı bu kelimeleri.

Sen miydin gördüğüm dün rüyamda?
Bütün gece dans eden kollarımda
Ateşler içinde, avare peşinde
Gecenin üçünde.

Sen miydin gördüğüm dün rüyamda?
Bütün gece dans eden kollarımda
Seninle hissettim, buzda yandım
Bırak son bir kez içinde yansın.

Ateşler içinde, avare peşinde
Gecenin üçünde.

***

Tabii ki sadece şarkılarda şiirlerde karşımıza çıkan bir durum değil gecenin üçü. Sevgiliyle başbaşa kalınan en güzel zamanlar da gecenin üçünde yani gecenin tam ortasında yaşanır. Kendini O'nun yanında huzurlu ve mutlu hissedebileceğiniz en değerli an... Sadece siz ve O. Ne söyleseniz duyulacak, ne dileseniz gerçekleşek zamanlar...
Hayata dair güncellemelerin en safiyane şekilde ve en verimli şekilde yapılacağı, düşüncenin en rahat dile geldiği zamanlar, "Gecenin Üçü"...

***

Sevgiyle ve saygıyla sağlıklı ve mutlu yaşayın... Hayatın mükemmel anlarından uzak kalmayın....


20.10.2008
Saat: 03.18 SAMSUN


 
Toplam blog
: 55
: 3379
Kayıt tarihi
: 14.05.07
 
 

'Hayat nefes alınan anlardan ibaret değildir. Hayat nefesin kesildiği anlardan ibarettir.' Haya..