Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '08

 
Kategori
Özel Günler
 

Hüzün ayı : Mayıs

Hüzün ayı : Mayıs
 

Ferhat Özatar


Canım babama ...

Elimde ne kaldı ki diye sık sık düşünürüm, kıymetini bilmeli kalanların, zaman zaman değil her zaman, böyle zamanlarda değil unutmamacasına diye mırıldanırım hep. En çok Mayıs’ta düşünür, hüzünlenirim belki de..

Fotograflardan alırken hıncımı, bir anda ‘’ seni ne kadar özledim ‘’ diye konuşurum elimde ki fotografla.Bir kuzenimin resmine bir dedeme bir babama bakakalırım. 17 yaşında daha yeni başlamışken yaşamaya bir anda bitiveren ömre gözlerim dolar, doğumumla dedemim ölümü arasında ki 40 gün onu tüm hayatım boyunca özlemem için yeterlidir sanki.

Ve babacım, bugun tam 4 yıl oldu senden ayrılalı.Ne fotograflar, ne anılar, ne de hayat değiştirebiliyor olmadığın gerçeğini, bana sadece alışmaya çalışmak kalıyor ..


Mayıs; ben de ki şanına yakışır yaşıyorum hüznünü, mezar taşlarında yazan ölüm tarihinde her ne kadar senin adın olsada yaşadığım hüznün babamdan kalan bir asaleti var ...

 
Toplam blog
: 14
: 689
Kayıt tarihi
: 13.08.07
 
 

İstanbul'da doğdum. Büyük İstanbul ailesinin bir ferdiyim, ne sıkıldığımda kaçabileceğim bir köyüm n..