Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Hüzün dalgaları

Hüzün dalgaları
 

Hüzün dalgaları yağarken odama damla damla

Hayalin geldi gözüm önüne perde perde

Seni özlemlerin kokusu ile içime hisseder iken sen başka yerde

Ben başka yerde yaşıyorum bu köhne başı dönmüş dünyamda

 

Vuslatın rüzgârı esmez boşuna bekliyorum bu sahilde

Limanda sevgililer buluşur iken ben hasretini sardım yüreğime

Dönüyorum üzgün dalgın sensizlik kokan yollarda hüzün kokan kaldırımlarında

Kulağımda fısıldarken rüzgâr, aşksız esen bensizlik akan gözlerindeki yokluğunun şarkısını

 

Düşüyorum yere kalkamamak üzere bir daha hasretinin sancısında

Tenine dokunan başka ellerin korkunç çığlığı esiyor başımda

Gözlerine bakan başka gözlerin ihanet okları saplanıyor yüreğime

Kalbinde ben yerine atan başka isimlerin kor alevi yakıyor bedenimi

Sen başka yerde ben başka yerde yaşıyoruz bu başı dönmüş köhne dünyamda

Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..