Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Hüzün topluyorum

Hüzün topluyorum
 

Atın hüzünlerinizi.


Hüzünün şarkılarını topluyorum sabaha kadar

Ey kentliler gönlünüzde sakladığınız,

hüzünlerinizi verin bana

Mabetlerin yanına da el açanlar,

 gözlerinizde akıtmaya kıyamadığınız

hüzünlerinizi verin bana

Günahın çamuruna batmış olan

Sende hüzünlerini ver bana

Bana vermezseniz de el açın Allaha

Yok edin hüzünlerinizi.

Aşk ve merhamet yoksulları

Kin ve nefret tohumunu yüreğinde yetiştirenler

Hayatın içinde fikirleri ile insanları sömürenler

Tanımadığım yerde düşenler

Düşüp de öylece kalanlar

Gömleği önde acımasızca yırtılanlar

Acımasızca zulüm’e uğrayanlar

Buradan gitmeleri düşünenler

Sizde hüzünlerinizi verin bana

Bana vermezseniz de el açın Allaha

Verin ki bitsin hüzünler

Kinler nefretler merhametsizlik

İnsansızlık yok olsun

Baharın cennet çiçekleri açsın sinelerimizde

Bahçelerimizde

Haydi durmayın

MEHMET ALUÇ

ANKARA-SİNCAN

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..