Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Hüzün vardı gözlerinde

Hüzün vardı gözlerinde
 

Resim netten alıntı....


Yuvamızda mutluyduk, çok zaman neşelendik.

Diğer aileler gibi, arada bir hüzünlendik.

Uzun yıllar yaşadım, yine de sana doyamadım.

Ayrılığın yaktı beni, geçen günleri sayamadım.

Yaşananlardan sonra o kadar uzaksın ki bana,

Sensiz yaşayamıyorum artık hayatı, anlasana.

Martıların çığlıklarında dahi yoktur benim hıçkırıklarım,

En ağır acıları taşımaktan yoruldu artık gözyaşlarım.

Uzun zaman sonra karşılaştık, hüzün vardı gözlerinde,

Çok yormuş hayat seni, sitem vardı sözlerinde.

Yüzünden tebessüm hiç bir zaman eksik olmasın,

Yıllarca suladığım çiçek ebediyen solmasın....

Mustafa TARKAN 

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..