Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Fahrettin Özcanan

http://blog.milliyet.com.tr/hesedovfa

29 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Hüzün ve Sen...

Hüzün ve Sen...
 

Hüzün gibi gelir bana uğrar

sonra yüreğime acı verir gider

yine bir kaç zaman sonra yine uğrar

sanki benim

hala bekler durur o divanda

bakar görmez eski dostu

hüzünlenir kendi

yine pişmanlıklar başlar o an

ölüm gelmiş sonu olmuş başlamadan

geçmiş gönül bu cihandan

çok geç olmuş vakit zaman

kalmamış doğrular bir sen hariç

diğeri her şey yalan

ziyan ömre ziyan cana

olan olsun artık olacak madem

günahı bana vebalını ben öderim

işte böyle

hüzün ve sen...


Fahrettin ÖZCANAN

 
Toplam blog
: 305
: 281
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Hayatın yazmak olduğuna inanıyorum ve umulup ta olmayan her duyguyu yazarak yaşamak mümkün diyoru..