Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Hüzün yağmurları

Hüzün yağmurları
 

Acı veren bir haber geldiğinde hanemize 

Kara bulutlar peyda olur gökyüzünde 

Ve ardından korkunç bir gök gürültüsü 

Şimşekler çakmaya başlar göz kamaştıran 

Sonrasında sicim gibi yağan bir yağmur 

Ne şemsiye fayda eder, ne de bir ağacın dalı 

İliklerine kadar ıslanırsın çaresiz 

Yeter artık yağmayın hüzün yağmurları 

Güneşi görmek istiyorum, zaman daraldı 

Ne kadar da çok yağdın üstüme öyle 

Çoğunda da hak etmedim ıslanmayı 

Yaşananlar artık mazide kaldı 

İsterim eksilmesin üstümde güneşim 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..