Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '15

 
Kategori
Şiir
 

Hüzün yatağını açtı bana

Hüzün yatağını açtı bana
 

yanıyorum,

gel dokun yüreğime,

yüreğim yüreğinle yansın içten içe...

seninle tüm sevişmelerimi yazıyorum her an,

bir kibrit çöpünün kıvılcımıyla yakıyorum;

kendimi,seni ve yazılarımı...

tüm haykırışlarımı içime gömdüm,

mezarını kazıyorum sevgimizin,

küllerini avuçlarıma alıp atıyorum,

saçlarından savrulan rüzgar ile dağıyorum geceye,

karanlığına karışıyor,

sen yitip giderken,kaybediyorum kendimi...

hüzün yatağını açtı bana,

ben ise hasretliğine gebeyim  şimdi.

tükenmişliğin sancılarını yaşarken,

kramplaşan gecede kafama sıkıyorum,

sana gelmek için..

ölüm bile çaresiz bırakıyor beni...!

bir intiharım şimdi.

 
Toplam blog
: 47
: 176
Kayıt tarihi
: 16.01.13
 
 

Şiir benim hayatımın dönüm noktası,dile dökemediğim düşüncelerimi yazıyorum. Bir mumun alev çembe..