Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hüzün

Hüzün
 

Yine mi geldin hüzün kapılarıma, hadi gir giyin kuşan gir odalarıma

Yabancı Değilim Tanırsın Beni Her Veda Sonrasında...

Bugün garip bir ağırlık var havada sanki, havanın biraz açık biraz kapalı olmasından dolayı mı bilmiyorum hem üstümde ayrı bir ağırlık hem de nedeni olmayan bir hüzün var. O yüzden ki şu sıralar çok dinlediğim Nilüfer' in yorumundan Hüzün şarkısıyla başlamak istedim yazıma. Dipnot:Ne de güzel bir albüm yapmış Nilüfer , söylemeden geçemedim.

Ben de ne çok severim yazılarıma, günlüklerime bir şiirle, değerli bir düşünürden bir sözle veya böyle çok sevdiğim şarkı sözleriyle yazıya başlamayı. Ayrı bir tat ayrı bir güzellik veriyor sanki.

Benim de şarkılarım var dinlerken asla ağlamadığım,anılarıma eşlik eden zaman zaman hüzünlendiren ve sevindiren şarkılar Hüzün derken işte bir kaç gündür üzerimde taşıdığım biraz rehavet biraz hüznü atabilsem daha mutlu olamazdım bu akşam ben:)

İşte paylaştıkça güzelleşiyor her şey ,paylaşmaya devam

Hoşçakalın !

 
Toplam blog
: 61
: 1257
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

  Bir şair, bize Güzellikten Söz Et, dedi. O da yanıtladı: ''Nerede arayıp, nerede bulacaksınız g..