Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '10

 
Kategori
Magazin
 

Hüzünlü mü gözleri?

Hüzünlü mü gözleri?
 

hüzünlü bakan gözler


Allah korusun, benim de evladım var. Bir anne için en acı şeydir çocuğunun, canının içinin hasta olması, üzülmesi. Bu nedenle Safiye Hanım' ın yaşadığı dışarıdan anlaşılamaz ve çok zor bir durum. 2 gündür gazetelerde haberlerde oğlunun düğün haberleri var. Dün akşam eşi ile birlikte düğünde yaptıkları bir röportaj vardı, dinlerken ağlamamak için kendimi zor tuttum. Sadece ben de değil sofrada onları dinleyen herkes bir anda durdu. hepimizin boğazında aynı düğüm vardı. Gözlerimiz doldu. İçimizden sağlıklı olduğumuz için şükrettik hapimiz.

Safiye Hanım ve ailesi zaman zaman zorluklar yaşasalar da, hep birlikte olmayı birlikten kuvvet mutluluk doğurmayı gösterdi tüm Türkiye'ye. Hapimizin onları izlerken alacağı bir ders mutlaka vardır. Gözlerindeki mutluluk ile hüzün nasıl da yakışıyordu hepsine. Allah daha da mutlu eder inşallah.

Ama aklımdan gelinin gözleri hiç gitmiyor bu gün. Gazetede bir resmi vardı. O ne hüzün. Sonra düşündüm. Benim de bir kızım var. Ne isterim onun için? Safiye Hanımın oğlu için istediğinden fazlasını değil elbet. Mutlu olsun, mutlu bir yuva kursun, çoluğa çocuğa karışsın isterim. Bu kız sevdi mutlaka ama çocuk sahibi olamayacağı mı geldi aklına nedendir bilinmez hüzün akıyor gözlerinden. Belki de kendi ailesinin az görünmesinden mi etkilendi. Dünürler yan yana fotoğraf gördünüz mü siz hiç ben göremedim de. Sosyetik medyatik düğünlerde alıştığımız dünür resmi yoktu bu defa.

Bu kız dünya iyisi, aşkla sevgi ile tutuldu tamam ama içindeki o burukluğu nasıl atacak? Kim yardım edecek ona. Bir anne olarak Safiye Hanım hiç anne olamayacak gelinine destek olacak mı? Anlayacak mı onun içinde bulunduğu zor durumu acaba merak ediyorum. İçinde, yüreğinde bebeğini büyütemeyecek bu kıza nasıl teselli olabilecekler. Ben sadece kızın gözlerinden anladığımı yazıyorum.

Sadece bu mutluluğu o kıza yaşatabilecekler mi?

Başka birşey yazmak istemiyorum. Dediğim gibi tüm ailenin gözlerinde mutluluk vardı sadece ben o gencecik kızı merak ettim. Eminin Safiye Hanım da gazetedeki resimlerde gelinini gördüğü zaman üzülmüştür. Öyle dosdoğru bir insan olduğundan eminim ben onun. Umarım Hayatı boyunca o kıza da hep destek olur ve hep evladı gibi sever... Ne diyim.

Böyle bir konuda kimseyi kırmadan suya sabuna dokunmadan yazmak istedim. Kırılacak insanların hiçbiri kırılmayı hak etmeyen insanlar çünkü. Öyle hassas bir konu ki kelimeleri seçerken bilemedim düşünerek yazamam aslında ben pek ama ilk olarak defalarca düşünmek tartmak zorunda kaldım. İlk olarak parmaklarıma sahip olmaya çalıştım.

Ama ne yapayım merak ettim o gözlerdeki hüzün gider mi??

 
Toplam blog
: 16
: 1017
Kayıt tarihi
: 07.07.10
 
 

Okuma meraklısı. Elinden geldiğince yazmaya çalışan. gündemi takip etmeyi seven. Ve bir anne.....