Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Fahrettin Özcanan

http://blog.milliyet.com.tr/hesedovfa

17 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Hüzünlüdür her bayram…

Hüzünlüdür her bayram…
 

Gördüğüm bir çocuk

yaşlı bir nene

yaşanan bir sevda

solgun bir mevsim

yalnızlık sarmış

sarmış her yanı

görünen bir hüzün var

sonsuz bir acı

parmakları titriyor

açtığı avuçların

yavrum aç diyor

ekmek istiyor

hüznün o çirkin rengi

sarmış yüzünü

yüzünün her bir çizgisi

çektiği acının sanki haritası…

<>Ey yurdum

görmek istediğim bumuydu

görmeseydim

bu lanet yüzünü

mevsim artık

sonbahar

ömrümün son hikayesi

ben yaşamadım>>

diyor...

O yaşlı nene

bari yavrum yaşasaydı

bayram günleri

< bu="" gün="">

deliye her gün bayram

ama içim hüzünlü

çünkü yavrum aç diyor…

Kesilmiş kurbanlar

alınmış şekerler

açılmış baklavalar

börekler çörekler

neye yarar

hala aç sefalet içindeyse

sokaklar

Deliye her gün bayram

ama içim hüzünlü

çünkü yavrum aç diyor

işte bu annemin hikayesi >>

Yinede hayırlı bayramlar diliyorum her kese, her ne kadar sokakta aç insan kalmışsada yurdumun...


OnaltıKasımİkibinonSalıİstanbulAnadoluyakası

Faruk Fahrettin ÖZCANAN

 
Toplam blog
: 305
: 281
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Hayatın yazmak olduğuna inanıyorum ve umulup ta olmayan her duyguyu yazarak yaşamak mümkün diyoru..