Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '20

 
Kategori
Deneme
 

Huzur bizi bulacak!

Taşıyabilirsin, o güç sende var.

En az 45 dakika ineceğiz aşağıya, en az 45 dakika, in in in, varacağız suya ve sonra karşı kıyıya geçeceğiz, o da sürer 1 saat; sonrasına sonra bakacağız, ya da onlar, işte bir şeyler ayarlayacaklar. Sonu kurtuluş.

Sahi, sonu kurtuluş mu?

Ve yeni bir başlangıç. 

İnemiyorum, inemiyorum işte, bittim, buraya kadar! Yüzemiyorum, yüzmek istemiyorum; gitmiyorum, gitmek de istemiyorum! Kurtuluş yalan! Ben kurtulmak ya da kurtarılmak istemiyorum! Yeni bir başlangıç mı, yalan! Hep aynı numara, yalan! Hepsi sizin olsun; ben ve ben ve ben buraya kadar, bundan sonrasında yokum, olamam!

Taşıyabilirdin oysa, o güç sende vardı, yazık oldu.

Zaman kaybetmeyelim, kalanlarla, gelmek isteyenlerle gidelim; isteyen istediği gibi hareket edebilir, haydi haydi, devam, suya az kaldı, karşı kıyıya, yeni hayata, kurtuluşa, sıcağa, dostluğa, kardeşliğe, insanlığa çok az kaldı, ha gayret, başaracağız!

Biz ne yapacağız, onlar şimdi gidiyorlar, biz kalıyoruz; sonumuz ne olacak, konuşsana!...

Onlar, daha önce gidenler ne olmuşsa, o olacaklar, kendi tercihleri, mutluluklar! Biz de, kalanlar, daha önce kalanlar ne yaptıysa onu yapacağız, yani yaşamaya devam! Ha, ölüm bize daha yakın, onlara daha uzak; lakin neticesinde ölüm ölüm değil mi, ha şimdi, ha sonra.

Belki sonra dönerler. Döndüklerinde bizi burada bulurlar. Biz burayı oraya çevirmiş oluruz; dostluk, kardeşlik, insanlık, ha, neden olmasın, olur olur; yaşar gideriz mutlu mutlu, evet evet, olacak, huzur bizi de bulacak!

Ş.Y.

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..