Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

19 Ağustos '09

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Huzur yolundan dönüş...

Huzur yolundan dönüş...
 

Bir gece vakti ansızın düştüm yollara...

Nereye nasıl gideceğimi bilmeden

Yüreğim nereye götürürse gidecektim. Huzuru mutluluğu bulmaktı tek amacım dalga seslerinin arasında bir başıma.

Kimseler olmamalıydı yanımda, yalnızlığıma huzuru katıp kalmalıydın huzur yolunda.

Yerleştim küçük bir sahil kıyısına... Sessizlik vardı gezdiğim yollarda.


Giderken acıları sıkıntıları yollara bırakmıştım zaten, dönüşte ise geçtiğim yollarda sadece huzur olacaktı mutluluk baharında.

Güzel olan herşey çabuk biter derler, bitti işte nasıl geçti anlamadım bile kısacık huzur yolunda.

Huzuru bile tam sığdıramadım yüreğime ama dönmek zorundaydım geldiğim yollardan yalnızca.

Mecbur olmasam dönmezdim belkide.

Huzur, mutluluk, sakinlik varken kim dönmek ister ki...

Ama dönmek zorundasın elbet huzur dolu yollardan hayata

Döndüm huzur yolundan bu diyarlara

Kısa da olsa güzeldi huzura kavuşmak herşeyden uzak bir kıyıda

Bu senelik bu kadar, uzun mutluluklar kaldı başka bahara...
 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..