Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Huzurevi Ziyareti

Huzurevi Ziyareti
 

BİR ZİYARET BİR ŞİİR

3.6.2011, Cuma günü FETAV Müdürümüz Sevgili Dilek hanım, Şair dostlar, değerli hocalarım ve ben, Yeni Huzurevini ziyarete gittik. Yeşilin tüm renkleriyle birleştiği, renk renk güllerin boy attığı, erguvanların, sardunyaların, sarıp sarmaladığı, mis gibi kokular içersinde, denizden gelen meltemin bizi okşamasından mest olmuş gibiydik .

Sevgili hocamız, Şükran AKANNAÇ hanımefendi, huzurevi müdürü Sayın Adem GÜNGÖR Bey, bizleri sımsıcak bir sevgi ve güler yüzle karşıladılar. Huzurevi sakinleri ile birlikte hep beraber büyük bir masaya oturduk, sohbetler edip, şiirler okuduk. Güllük gülistanlık bir ortamda, tadına doyamadığımız harika saatler geçirdik. Hele Yılmaz EYÜPOĞLU’nun yazdığı güzel bir şiiri vardı, bizlerle paylaştı, okuyunca çok duygulandım, eline yüreğine sağlık harika olmuş, ben de o şiiri sizlerle paylaşmak istiyorum.

Umarım sizler de beğenirsiniz, Yılmaz beye bu güzel şiir için bir kez daha teşekkür ederim. Saygılarımla.

GEL GÖR HALİMİ

Gel gör halimi, tasvir eyle desem,

Ruhuma girip de şaşırır mısın?

Benliğimi saran nefreti görsen,

Beni tanıyıp ta darılır mısın?

Sanma güzel, nefretim sana karşı,

Kalbime damlayan binlerce yaşı,

Göl olup da hıçkıran bu ağlayışı.

Görüp te biraz dindirir misin?

Yılmaz EYÜPOĞLU.

Salkım söğüt dalımı sandın,

Bu çınar dalı,

Yolma kanatlarını,

Serçe yapma kartalı.

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..