Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Huzurevine Kendim Giderim

Yaşlı anne babalara çocukları bakıyor.

Kendine bakabilecek durumda olanlar kendine bakacak.

Olmayanlara fakirse devlet bakacak(huzurevi), parası varsa özel yaşlı bakım evleri.

Çocuklar yaşlı bakıma muhtaç anne babalarına bakamazlar, öyle bir şey yok.

Türkiye’de insanlar kendilerine bakmayı bilmiyorlar ve 60’ından sonra bakıma muhtaç hale geliyor.

Allah uzun ömürler versin hastalanıyorlar ama ölmüyorlar, “Oğlum kızım bana bakar!”

Şahsen ben bakmam ve hiç kimse de bir şey diyemez.

Huzurevine gitmek ya da anne babasını huzurevine vermek ayıp.

Bana hiç kimse bakmasın, baktırmam kendime. Bu duruma düşmemek için lokmalarımı sayıyorum. Umuyorum ömrümün sonuna kadar kendi kendime yeteceğim. Türkiye’de bu bilinçte bir kişi bile yok!

20-30 yıl çocuklarınız sizin hizmetçiniz mi?

Normalde bir insan öleceğine yakın bakıma muhtaç duruma düşer, o da zaten birkaç yıl sürer ki hiçbir evlat hayır demez.

“Çocuklarım bana bakar, bakmak zorunda” tam bir cahil sözüdür.

Ben öyle bir duruma düştüğümde kendi ayaklarımla kalkıp huzurevine giderim.

Çocuklar bakmıyorum diyemezler. Bakmadıkları zaman toplum onları ayıplıyor ki benim için toplumun düşüncesinin hiçbir değeri yok, özellikle uymam.

Eski zamanlardan kalmış gerici bir düşünce sakat bir anlayış.

Kendine dikkat edecek bakıma muhtaç hale gelmeyeceksin, gelirsen de oğluna kızına yük olmayacaksın.

Çocuklarda da var; “O benim babam, sokağa atamam ya, başımın üstünde yeri var!”

Bakıma muhtaç yaşlıya devlet bakacak, devlet.

Hem herkesin annesi babası fakir mi ya! Somali mi burası? Parayla baktır.

20 yıl 30 yıl oğlunun kızının hayatını zindan ediyor ya!

Ne anlayışsız insanlar var dünyada! Huzurevleri var, yaşlılar yurdu, size oralarda bakacaklar.

Devlet de destekliyor bunu ha! Çünkü devlet halktan geri, böyle bir şey olabilir mi! Ülkeyi yönetiyorsun, öncülük yapacaksın!

Bilmiyor ki yapsın. Sorun yöneticiye “Anne babasına çocukları bakar” diyecektir.

Ülkenin başındakiler ne kadar ileri düşünceliyse ülke de ancak o kadar ileri gidebilir.

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..