Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

22 Ocak '18

 
Kategori
İnançlar
 

Hz. Ebu Bekir'i Ağlatan Su

Hz. Ebu Bekir'i Ağlatan Su
 

Muhtemelen bilen, rastlayıp okumuş olan çoktur...
Lâkin okumamış olanlar da vardır elbet...
İşte onlar için bir de ben aktarayım dedim...
Tüyler diken diken okuyalım, buyrun:

Sahabilerden Zeyd b. Erkam (r.a) şöyle anlatmışlar:
"Hz. Ebu Bekir (r.a) ile beraberdik.
Bir ara su istedi.
Kendisine ballı su getirdiler.
Suyu ağzına yaklaştırınca ağlamaya başladı ve yanındaki herkesi ağlattı.
Herkes ağlamayı kesti, o da kesti.
Sonra suyu tekrar ağzına yaklaştırdı ve yine ağlamaya başladı.
O kadar ki, yanındakiler neden ağladığını öğrenemeyeceklerini zannettiler.
Derken, sonunda gözlerindeki yaşı sildi.


Yanındakiler dediler ki:
- Ey Allah Resulü'nün halifesi, seni ağlatan nedir?

Hz. Ebu Bekir (r.a) şöyle dedi:
- Resülullah (s.a.v) ile birlikte idim. Yalnızdı ve yanından bir şeyler kovup uzaklaştırmaya çalışıyordu. Kendisine, 'Ey Allah'ın Resulü!.. Kovup uzaklaştırmaya çalıştığın şey nedir?' diye sordum.

Buyurdular ki:
- Şu dünya temsili olarak gözümün önüne dikildi.
Ben de ona, yanımdan uzaklaş, defol dedim.
O da bana döndü:
Sen beni başından savdın ama senden sonra gelenler benden yakalarını kurtaramayacaklar, dedi."

 

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..