Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '12

 
Kategori
İnançlar
Okunma Sayısı
9870
 

Hz.Muhammed'e AKP'li kimlik çıkartan İl başkanı...

Hz.Muhammed'e AKP'li kimlik çıkartan İl başkanı...
 

Sonunda böyle olacağı belliydi zaten…

Yandaki resme iyi bakın, bu resim günümüz Türkiyesinde siyasi bir oyuncak olarak elden ele dolaşıyor. 'Dindar ve Kindar' bir toplum yetiştirmek için bunlar gerekli mi?

AKP Kırk­la­re­li İl Baş­ka­nı, Hz. Mu­ham­me­d’­in AKP amb­lem­li nü­fus cüz­da­nı­nı çı­kart­tı.

“Tayyip” ismini ço­cuk­la­rı­nın ara­sı­na koy­du.

CHP’­li İh­san Öz­kes, “Bu di­ne kar­şı iş­len­miş bir ci­na­yettir” dedi…

AKP Kırk­la­re­li İl Baş­ka­nı Hüs­men Ağa Ter­ki­n’­in, Hz. Mu­ham­me­d’­in kim­lik kar­tı­nı va­tan­daş­la­ra da­ğıt­tı­ğı be­lir­lenmiş.

AKP amb­lem­li kim­lik kar­tın­da, Hz. Mu­ham­me­d’­in ço­cuk­la­rı ara­sın­da “Tay­yip” ismi de yer almış.

CHP’­li İhsan Öz­kes, Baş­ba­kan Tay­yip Er­do­ğa­n’­ın ya­nıt­la­ma­sı is­te­miy­le ver­di­ği soru öner­gesin­de, “Bu cüz­dan Hz. Mu­ham­me­d’­in şah­si­ye­ti­ni ve ha­tı­ra­sı­nı ha­fif­leş­ti­ren, ba­sit­leş­ti­ren bir yak­la­şım de­ğil mi­dir? Tüm in­san­lı­ğa gön­de­ri­len Hz. Mu­ham­me­d’­in si­ya­si pro­pa­gan­da ara­cı ola­rak kul­la­nıl­ma­sı doğ­ru mu? Bu­nu ya­pan­lar hak­kın­da bir iş­lem ya­pıl­mış mı­dır?” di­ye sor­du.

Öz­kes, ko­nuy­la il­gi­li ola­rak SÖZ­CÜ­’ye şun­la­rı söy­le­miş: “56 ya­şın­da emek­li bir müf­tü­yüm. Pey­gam­ber efen­di­mi­zin ço­cuk­la­rı ara­sın­da ‘Tay­yi­p’ is­mi­ni ilk kez du­yu­yo­rum. Bu dü­pe­düz di­ne kar­şı iş­len­miş bir ci­na­yet­tir. Al­la­h’­tan kork­sa­lar, ol­ma­yan bir is­mi ora­ya yaz­maz­lar. Üs­te­lik bir si­ya­si par­ti­nin amb­le­mi­ni ba­sı­yor­lar. Mil­yon­lar­ca Müs­lü­ma­n’­a sor­sun­lar ‘Tay­yi­p’ di­ye bir şey yok ama AK­P’­nin il baş­ka­nı bu­nu ya­za­bi­li­yor. ‘İs­la­mo­fo­bi­’yi eleş­ti­ri­yor­lar ama di­ni ba­ba­la­rı­nın ma­lı gi­bi hoy­rat­ça kul­la­nı­yor­lar.”

AK­P Kırk­la­re­li İl Baş­ka­nı Hüs­men Ağa Ter­kin, ken­di­si­nin ha­zır­lat­tı­ğı Hz. Muhammed’­in kim­lik kar­tı­nın ar­ka kıs­mın­da Pey­gam­be­r’­in yüz, göz ve saç ren­gi­ni, bo­yu­nu, ha­nım­la­rı­nın is­mi­ni de yaz­dı. Ter­kin, AKP lo­go­su­nu kul­lan­mak­la kal­ma­dı ken­di rek­la­mı­nı da yapmış.

Hüsmen Ağa Terkin isminin yanına cep telefonu numarasını da yazmış.

Görüldüğü gibi işi buraya kadar getirdiler…

Önümüzdeki günlerde daha ne gibi din sömürüsü ile karşılaşacağız bakalım…

Halk olarak dini bu şekilde kullanan birisine bir tepki vermemiz gerekmiyor mu?

Bu şahsın yaptığı ile Danimarka’daki bir gazetenin yaptığı arasında ne gibi bir fark var?

Kendi reklamını yapmak için peygamberi bile kullanmadan çekinmeyen bu zihniyetin iktidarda yaptıklarını hep birlikte görüyoruz.

İşin garibi de; yapılan kamuoyu yoklamalarında,  bu partinin hala yüzde 50 civarında oy alabilecek olması! Dini böylesine kullananların dindar olabileceklerini düşünüyor musunuz?

Ayrıntıda gezinmek bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

bir kisinin aptalca yaptigi bir saçmaliktan yola çakarak tum AK Parti'ye çamur atma çabalarin nafile ve komik, Fransizlar buna "bir agaçla orman olmaz" derler ... bu senin yaptigin "hirsizlik yapan bir emekli bulup, bundan yola çikarak tum emeklilere hirsiz demek" kadar zavallica bir davranis; birakin bu belden asagi vurma taktiklerini, can dusmaninla bile mucadele ederken delikanli ve etik olacaksin ... AK Parti muhalifleri AK Parti'yi yipratmak için dedikodu ureteceklerine alternatif proje uretsinler, tabii buna çaplari, donanimlari ve çalisma kapasiteleri yetiyorsa ...

Demokrasi Penceresinden 
 10.10.2012 9:54
Cevap :
Ne kadar delikanlı bir tutum. Böyle olunca akılsız birisinin yaptığı tutum oluyor. AKP Genel Merkezi ne yaptı? Büyük bir hiççççç! Aslında bu olayın gösterdiği gerçek din sömürüsünnün vardığı boyuttur. Başbakan Şam Emevi camiinde Cuma namazı kılmak iistediğini söylerse, bir il başkanı niye Hz. Muhammed'e AKP kimliği vermesin!  12.10.2012 8:34
 

BUNA SADECE ÇÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜŞ DENİR......

mehmet kayhan 
 10.10.2012 9:31
Cevap :
Merhaba, yorum ve katkı için teşekkürler. Bence de... Selamlar, saygılar...  12.10.2012 8:34
 

Mesut Bey, Yazı bütün gerçekliği su yüzüne çıkarıyor, vıcık vıcık din istismarının tavan yaptığı bir uygulama . Söylenecek fazla bir şey yok aslında siz yazınızla söylemişsiniz. Tüürkiye İlahi komedya oynandığı dev bir sahne oldu. selam ve saygılar

Nizamettin BİBER 
 10.10.2012 9:30
Cevap :
Merhaba, yorum ve katkı için teşekkürler. Evet, gerçekten din sömürüsü akıl almaz derecelere ulaştı. Selamlar, saygılar...  12.10.2012 8:35
 

Sayın Yazar sizi tebrik ediyorum.Çok doğru bir konuyu getirmişsiniz.Malesef kimlere kaldık, bir de yüzde elli kesim var böyle bir kafayı destekliyen.Atatürkçü eğitim aldıkları , aydınlandıklarını zannettiğimiz halde.

ekonomi 
 10.10.2012 8:37
Cevap :
Merhaba, yorum ve katkı için teşekkürler. Bu nasıl bir destektir? Bir koli gıda maddesine oy verenler, bu din sömürüsünü görmüyorlar mı? Selamlar, saygılar...  12.10.2012 8:36
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 3842
Toplam yorum
: 6442
Toplam mesaj
: 310
Ort. okunma sayısı
: 3074
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster