Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İ.Melih Gökçek bana borçlu..

Yaklaşık 50 yıl oldu, Ankara’lıyım.
Bu Ankara’nın son 15 yılının Belediye Başkanı İ.Melih Gökçek.. Keçiören Belediye Başkanlığı nı da sayarsak 20 yıl..

CHP’nin aday belirleme çalışmalarının ağır gitmesi üzerine, endişe ve eleştirilerimi dile getirmek için bir blog yazmak üzere bilgisayarımın başına oturmuştum ki;
Hanım yeni gelen su faturasını masamın üzerine koydu.
Faturaya baktım. Bakmamla birlikte “olmaz böyle şey” diye haykırmam bir oldu.
Sanki çok aşırı bir fatura gelmiş gibi bağırmıştım. Fakat feryadım su faturası çok düşük olduğu içindi.
Eeee çok düşük faturaya bağırılır mı, öfkelenilir mi?..
Sevinilir değil mi?...

Ben 15 yıldır yediğim kazığı biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum. Bu fatura bunu ortaya koymuştu.
Feryadım bunaydı.

Nasıl mı ?..
Bakın okuyun, okuyun da görün İ.Melih Gökçek’in halkı nasıl kazıkladığını ..

29.12.2008 tarihli fatura:
İlk okuma tarihi : 04.11.2008
Son okuma tarihi :29.12.2008
Yani 55 günlük fatura.
Tüketim :17 metreküp.
Su bedeli :24.45 Lira.
Atık su bedeli :12.22 Lira .
Şube yolu (ne demekse), KDV, Çevre temizlik vergisi v.s. Toplam fatura : 43.55 Lira.

Hanımın masamın üzerine koyduğu en son gelen fatura, yani yukarda dökümünü verdiğim faturadan bir sonraki 26.01.2009 tarihli fatura;
İlk okuma tarihi :29.12.2008
Son okuma tarihi :26.01.2009
Yani 27 günlük fatura.
Tüketim : 9 metreküp.
Su bedeli : 9 Lira
Atık su bedeli : 4.50 Lira
Şube yolu, KDV, Çevre temizlik vergisi v.s. toplam fatura : 17.35 Lira.

Demek ki 30 günlük süreyi aşmayacak şekilde düzenlenen faturalar 10 metreküpü geçmeyeceğinden, hesaplanan tutar yukarda ki son fatura örneğinde olduğu gibi indirimli tarifeden hesaplanacaktı.
İki fatura arasındaki fark: 26.20 Lira.

Bu arada su tüketimimde hiçbir değişiklik yok. Hep aynı standart.

15 yıldır işbaşında bu Melih Gökçek.
26.20 Lirayı 20 Lira olarak sayıyorum.
15 yıl yani 180 ayda sadece bana attığı kazık bu günkü parayla: 3.600 Lira.
Hadi bunu biraz daha yumuşatalım, 3.000 Lira diyelim. Bu sadece bana attığı kazık. Bunun içinde Atık su bedeli olarak aldığı ve defalarca mahkemelerden dönen miktarlar yok.
Bu 3.000 Liraları, yüzbinlerce Ankara’lıya gönderilen miktarlarla çarpın. Ortaya çıkan korkunç rakam Melih Gökçek’in ne derece “işini bilen” bir başkan olduğunu ortaya koyacaktır.

Şimdi sevgili Ankara’lılar;
AKP’li olabilirsiniz, CHP’ye gönül vermiş olabilirsiniz şu veya bu Belediye Başkan adayını destekliyor olabilirsiniz saygı duyarım.
Fakat böyle bir soygun düzenine evet diyebileceğinizi hiç sanmıyorum. Cebinizdeki paranın düşmanı olabileceğinize, çalınmasına göz yumabileceğinize hiç ihtimal vermiyorum.

Elinizi önce vicdanınıza sonrada cüzdanınızın üzerine koyun.

Karar sizin.

Saygılar..

26.01.2009

 
Toplam blog
: 243
: 760
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

1957 Kars doğumluyum. Emekliyim. Gazi Üniversitesi İİBF İşletme bölümü ön lisans mezunuyum. Yazı ..