Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '19

 
Kategori
Alışveriş - Moda
Okunma Sayısı
17
 

İade, İtibarı İade

Beğenmedinse iade et…

Müşteri için iyi de satıcı için de “iyi” sanki “ Yani biz öyle bir yeriz ki aldığını iade edebiliyor değiştirebiliyorsun”

Niye iade ediyor? Beğenmediği için: Malın kötüymüş!

Değiştirmede de uymadı falan deniyor ama biraz böyle, bakmayın!

Müşterinin özgürce davranması anlamında tamam da malını iade ederken itibarını da iade ediyor.

Değiştirme, iade… Bir gün “Aradığım burada yokmuş” diyecek. Daha kötüsü her gün iade değişme “Demek ki malları kötü”

İade-değiştirme böyle standart bir uygulama değil mecburiyetten olmalı. İade ya da değiştirmeye gittiğimizde AVM’ler üzülmeli!

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Ben aldığım bir malı çok mecbur kalmadıkça iade etmem. Sıkıntılı bir süreç çünkü. Alırken iyi düşünmek lazım.

Dr Atanur Yıldız 
 27.11.2019 9:09
Cevap :
İstisnasız aldığı her şeyi iade eden ya da değiştiren bir tanıdığım var...   29.11.2019 21:11
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 5248
Toplam yorum
: 13607
Toplam mesaj
: 282
Ort. okunma sayısı
: 663
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster