Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '09

 
Kategori
Siyaset
 

İbicek, siyasi parti başkanlarını ve Sivaslı hemşerilerini ziyaret etti.

İbicek, siyasi parti başkanlarını ve Sivaslı hemşerilerini ziyaret etti.
 

Başkan İbicek ve ekibi ziyaretlerini tüm hızıyla sürdürüyor.


Mersin Sivas ilçeleri dayanışma, kültür derneği başkanı ve MHP il Muhasibi Rıza İbicek ile Mersin Sivas ilçeleri dayanışma, kültür derneği yönetim kurulu üyeleri ile birlikte bir takım ziyarette bulundular. Ziyaretlerin MHP Akdeniz ilçe başkanı Alican Özbayrak, Avukat Erdoğan Ata ve mersinin damak lezzeti denince ilk akla gelen Sait ustayı ve son olarak MHP Mezitli ilçe başkanı Murat Aksoy’u ve yönetim kurul üyelerini ziyaret ettiler. Ziyaret esnasında bir konuşma yapan Mersin Sivas ilçeleri dayanışma ve kültür derneği başkanı ve MHP il saymanı Rıza İbicek Bizler için önemli olan Mersinde yaşayan Sivaslı ve İç Anadolulu hemşehrilerimizin birlik ve beraberliğini sağlamaktır diyen İbicek sözlerini şöyle devam etti. İbicek ben Milliyetçi Hareket Partisi’ne (MHP) gönül vermiş biri olarak partimizin Mersinde Tüm Belediyeleri almasını istedim ama olmadı inşallah bir dahaki yapılacak yerel seçimlerde sadece Mersin değil Mersinde bulunan tüm belediyeleri kazanmak olacaktır dedi.


Mersin MHP Mezitli İlçe Başkanı Murat Aksoy Mersin Sivas ilçeleri dayanışma ve kültür derneği başkanı ve MHP il Muhasibi Rıza İbicek ile Mersin Sivas ilçeleri dayanışma, kültür derneği yönetim kurulu üyelerine bu nezaket ziyaretlerinden dolayı şahsım ve yönetim kurulu üye arkadaşlarım adına teşekkür ederim dedi.


Avukat Erdoğan Ata “ Avukatlık mesleğimi yaptığım sürede adliyede binlerce davalara baktım bu davaların içinde Sivaslı olan hemşerilerimin her hangi bir yüz kızartıcı suçlardan Adliye’ye sevki yapılmamıştır bundan dolayı a hem kendi adıma hem e Sivaslı Hemşerilerimin adına gurur vericidir dedi.


Mersinde Damak tanı denince ilk akla gelen isimler arasında yer alan Suat Ustayı da ziyaret eden İbicek Mersinde Damak tadına hitap eden Sait Ustayı hem hemşerim olarak hemi de bir iç Anadolu insanı olarak kutluyorum dedi.


Sait Usta “ Mersinde yaşayan Sivaslı hemşehrilerimize Sivas’a özgün yemeklerini Sivas’a gitmeden tattırmak bizlerin görevidir diyen Sait Usta sadece Sivaslılar değil Türkiye’nin iç Anadolu bölgesinde yaşayan herkesin damak tadını alabilmesi için Mersinde Böyle nezih bir Resturant açtığımız için kendimle ve Mersinde Yaşayan Sivaslı hemşehrilerimle gurur duyuyorum dedi.
Başkan İbicek ve ekibi adeta yaz sıcaklarına meydan okurcasına ziyaretlerini sürdürüyorlar.
Kaynak:Yeni Mersin

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..