Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '08

 
Kategori
Aile
 

İbo'nun pul koleksiyonu

İbo'nun pul koleksiyonu
 

Pul koleksiyonu


Sevgili küçük kardeşim; biliyorum, büyüdün artık. "Nerdeyse yirmi beş oluyorum" dediğini duyar gibiyim. Bu sebeple sana küçük dememeliyim ama anne ve babamın son numarası olduğuna göre her daim küçük olacaksın, ne yapabilirim ki..İki gün önce annemle telefonda görüştük. Senin İsviçre'ye kick boks maçı izlemeye gittiğini söyledi.. E artık bu durumda senin için nasıl güzel temennilerde bulunduğumu tahmin edersin.. Ne de olsa beni ziyaret etmeyeli uzun zaman oldu. Bu kadar iyi dileği hakediyorsun, öyle değil mi tatlım?Neyse, asıl haberi vermeliyim sanırım. Hani senin bir pul koleksiyonun vardı. Hani içinde nadide pulların vardı. Hani gözün gibi sakınırdın, büyüdüğünde kızlara gösterecektin ya.. Hah işte o koleksiyon artık gizli saklı değil sevgili küçük kardeşim. Çünkü ben onu sevgili yeğenlerinle birlikte bir mukavvaya yapıştırıp sonra da mat bir cam kullanarak çerçeveletip ofiste odaların birinin duvarına astım. Ya aslında eve asacaktım ama daha görünür bir yerde olsun istedim. Bunu telefonda da söyleyebilirdim sana ama senin de benim gibi telefonu mümkün olduğunca kendinden uzak tutuğunu bildiğimden ve bir arama girişimim cevapsız kalınca söylemeden yapmak durumunda kaldım canım benim.İşte böyle İbocum. Bu itirafın ve teşhirin sonunda bir kaç kick boks tekniği öğrensem iyi olacak, dairesel tekme, yan tekme falan.. Öpüyorum seni..

 
Toplam blog
: 62
: 874
Kayıt tarihi
: 21.12.08
 
 

Farkında olmaya çalışıyorum; yürüdüğüm yolun, içime çektiğim havanın, gördüğümün, duyduğumun, hisset..