Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '09

 
Kategori
Magazin
 

İbo show kaldırılmalı mı?

İbo show kaldırılmalı mı?
 

"Mekanı cennet olsun, Allah işini-gücünü rast getirsin"..

Bu sözler, geçtiğimiz günlerde yitirdiğimiz Gazanfer Özcan'a Tatlıses tarafından dün gece canlı yayın programındaki taziye söylemleriydi..

Mekanı cennet olması en güzel dilek Gazanfer Özcan için..

Ama merhum olmuş kişi'nin işi-gücü'nün rast gitmesini anlayamadım.

Tatlıses'in iyi niyetli söyleminden şüphemiz yoktur..

Fakat; içi, dışı, sağı, solu meta olduğunu söylemeden geçemeyeceğim Sayın Tatlıses'in..

Bu tatlı gaf'ını hoşgörüyoruz İbrahim bey'in..

Ama; program akışı içinde RTUK'un ilgi alanına giren diğer konuşmasını hiç hoş göremiyoruz..

Sanatcı konuğu Yıldız Tilbe ile tartışma anında kullandığı "pe..nk" kelimesini şiddetle kınıyorum..

Tatlıses'in yorumcu deneyimi'nin dışında, 17 yıllık sunuculuk deneyimine sahip biri olarak konuşmalarına özellikle canlı yayın programlarında daha özen göstermesi gerekirken seyirci ve sevenlerine saygısızlık yaptığını düşünüyorum..

Efendim bu bir dil sürtçmesi değildir..

Aynı nahoş kelimeyi Yıldız Tilbe'nin kullanmasını da, daha esefle karşılıyorum..

Ben Tatlıses ve Tilbe'nin hayranı olarak, iki sanatcı'nın de seyirci ve sevenlerinden özür dilemelerini bekliyorum..

Tatlıses eğer bundan böyle reytıng kaygılarından dolayı kendisini fazla gerip, telafisi mümkün olmayan daha büyük gaf'lar yaparsa, Güner Ümit durumuna düşebilir..

Zaten reyting ölçümlerinde düşüş gözlemlenen İbo show programı kaldırılmalı mı?

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..