Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İbrahim Kaymaz'ın ardından

İbrahim Kaymaz'ın ardından
 

Sevgili İbrahim Kaymaz'ı rahmetle ve saygıyla anıyoruz.


Bu yazıyı nasıl yazacağımı bilemiyorum. Arkadaşım İbrahim Kaymaz'dan söz etmek istiyorum. İbrahim Kaymaz Söke'de ziraatla uğraşan Ziraat  Münendisi idi. Genç ve dinamikti... Yalandan, dolandan uzaktı ve hiç hoşlanmazdı. Sıcak ve samimi dürüst bir insandı. 

Söke'de EKO- TARIM başlığı / serlavhası altında bir iş yeri vardı. Ara sıra yanına gider çayını ,kahvesini içerdik. Hoş sohbet bir insandı...  Ayrıca ikimizde S.S. bir  yapı kooperatifinde hem üye ve hem de koopertifte görevliydik. Ben bazen onları eleştirirdim, işler çabuk bitsin ve  yapılan işler sağlam olsun diye... yönetimdekilere biraz bağırırdım. Eksiklerinizi  söylerdim. İbrahim Kaymaz Bey, hep geniş ve hem de sakin olarak yanıt ( cevap ) verirdi, " merak etmeyiniz hocam bu işler de olacak " diyordu.

Evler bitti lakin İbrahim'e bu evlerde oturmak nasip  olmadı....  Daha birkaç gün önce beraberdik... Görünürde sevgil İbrahim'in hiçbir rahatsızlığı yoktu... Geçen gün benim yazı  yazdığım Söke Ekpres gazetesini elime alınca acı bir haberle kaşılaştım. İbrahim Kaymaz'ın  vefat etiğini yazıyordu. Bu acı haber beni aldı götürdü, çok uzaklara...... Çok çok üzüldüm... Yüce Mevla'm ailesine sabırlar versin. Mekanı cennet olsun  diyorum.

" Şairlerimiz Haziran'da ölmek zor "  diyorlar... Gerçekten  öyledir... Aynı acıyı Haziran'da birkez daha yaşıyorduz. Evet Haziran'da ölmek zordur... Sevgili İbrahim Kaymaz'ı da Haziran'da yitirdik...  Bu acı haberi aynen sunuyorum. 

 

ZİRAAT MÜHENDİSİ İBRAHİM KAYMAZ VEFAT ETTİ…

İlçemiz Yenicami Mahallesi sakinlerinden Ziraat Mühendisi İbrahim Kaymaz dün geçirdiği kalp krizi sonucunda vefat etti.

Yenicami Mahallesi Yüksel Yalova Caddesi üzerinde Eko Tarım Ltd. Şti. işletmeciliğini yapan Kaymaz'ın dün saat 10:00 sıralarında regülatör mevkiinde müşterisine ait pamuk tarlasında inceleme yaptığı sırada kalp krizi geçirdiği öğrenildi.

Yakınlarıyla bağlantı kuramayan Kaymaz'ı ailesi ve mesai arkadaşları saatlerce ulaşamaya çalıştılar. en son saat 16:30 sıralarında sözkonusu tarlaya bakmaya giden yakınları iki çocuk babası 50 yaşındaki İbrahim Kaymaz'ı koma halinde buldular. Olay yerine gelen 112 Acil yardım ekibinin ilk müdahalesiyle hastaneye ulaştırılmak istenen Kaymaz, ambulansta hayatını kaybetti. ( 7 Haziran 2013 )

Acı haber başta çiftçi camiasında büyük üzüntü yaratırken, cenazesinin bugün kaldırılacağı öğrenildi. Bir dönem Doğruyol Partisi'nde siyaset yapan İbrahim Kaymaz'ın son günlerde sık sık göğsündeki ağrılardan şikayetçi olduğu öğrenildi.

Biz de Söke Ekspres Gazetesi olarak merhum İbrahim Kaymaz'a Allah'tan rahmet yakınlarına ve ailesine başsağlığı dileriz.( 1 )

---------------------------------------------------------------

İbrahim Kaymaz Cumartesi  8 Haziran 2013  günü  Söke Koca Camii'nde  kalabalık bir cenaze namazından sonra  dualarla   toprağa verildi. Tekrar Allah rahmet eğlesin ve  yakınlarının,sevenlerinin  başı sağolsun  diyorum. Ben bu nları yazarken hemşerim Cahit  Sıtkı TARANCI'nın şu dizeleri geliverdi, Cahit Sıtkı'yı  da rahmetle andıktan sonra şu dizelerine de  yer vermek istiyorum:

 

N'eylersin ölüm herkesin başında

Uyudun uyamadın olacak.

Kim bilir nerde, nasıl, kaç yaşında?

Bir  namazlık saltanatın olacak

Taht misali o musalla taşında...

---------------------------------------------------

1- Haber : Yılmaz Salum

Söke Ekspres Gazetesi 8 Haziran 2013

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..