Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '13

 
Kategori
Güncel
 

İbrahim Tatlıses: "Müslüm Abimizin 1 hafta önce beyin ölümü gerçekleşti, hastane senaryosunu..."

İbrahim Tatlıses: "Müslüm Abimizin 1 hafta önce beyin ölümü gerçekleşti, hastane senaryosunu..."
 

İbrahim Tatlıses'in iddasına göre Müslüm Gürses 1 hafta önce beyin ölümüyle yıkılmıştı. Ancak doktorlar bunu duyurmamıştı. Akciğer yetmezliği veya kalp de ölüm sebebi değildi. Bizzat yoğun bakımda kaptığı mikroplar onu öldürdü. "Doktorlar bir arkadaşıma bunları söylemişti bende Hülya Avşar'la ve sağlık bakanımızla konuştum, paylaştım. Senaryo tıkır tıkır işledi yani." şeklinde konuştu.

İbrahim Tatlıses'in açıklaması aşağıdadır.

"Senaryo hastanenin aynen planladığı gibi gitti. Baba zaten 1 hafta önce vefat etmişti. Bununla ilgili menajerinin de haberi vardı. Benim de haberim vardı. Hatta hastaneden bir doktor Müslüm Babanın ex olduğunu fakat ailesine söyleyemedikleri için cihaza bağlı tuttuklarını bizzat benim bir yakınıma söylemiş. Doktorlar kimi uyutuyor. Babanın beyin ölümü bir hafta önce gerçekleşmişti zaten. Ben bunu dün akşam sayın Sağlık Bakanımızla, Sezen Aksu’yla ve ayrıca Hülya Avşar’la da paylaşmıştım. Babanın ölümü kalp yetmezliği, akciğer falan filan değil. Resmen yoğun bakımda kaptığı mikroptan öldü. Dün akşam sayın Sağlık Bakanımıza babanın birkaç gün önce yaşadığı yönünde yapılan açıklamaların yalan olduğunu, yarın hastanenin ölüm haberini duyuracağını söylemiştim. Ve aynen de öyle oldu.

Rahmetli babamın da dediği gibi ölü bizim Allah rahmet eylesin.

Babaya Allah’tan rahmet, ailesine ve tüm sevenlerine başsağlığı ve sabır diliyorum. Allah mekanını cennet etsin…"

Bu iddaaların üzerine neler olacağı ise büyük merakla bekleniyor. Müslüm Gürses, böyle bir ölümle gitmemeliydi, yazık bize!

 
Toplam blog
: 90
: 2496
Kayıt tarihi
: 03.11.12
 
 

Kafasına takılan her konuyu sonuna kadar araştırmaya üşenmeyen, bildiklerini, öğrendiklerini ve i..