Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İbrahim Tatlıses’e seslenen nörofisyolog; Serdar Çakır…

İbrahim Tatlıses’e seslenen nörofisyolog; Serdar Çakır…
 

Serdar Çakır - Nazan Şara Şatana


Kayseri gezim tam anlamı ile güzelliklerle dolu geçti. Önemli insanlarla tanıştım, görmek istediğim yerleri gördüm. Bazı can dostlarımı ikinci gezime ayırdım. Bu defa daha bir iş ile ilgili gezi oldu gibi, bir dahaki defada dostlarla muhabbetin ve iki lafın belini kıracağım.

 

Nörofisyolog Serdar Çakır’ı daha önce sizlere tanıtmış, onun hakkında yazı yazmıştım. Onun ne yaptığını yâda neler yaptığını anlatmıştım.

Şimdi onun hastası olarak ayrıca bir dost olarak onu ziyaret ettim.

Böyle insanları tanımak gerçekten çok güzel ve büyük bir saadet... Serdar Bey ve güzel eşi Serpil Hanım bana göre müstesna olarak nitelendireceğimiz kişilerdenler.

 

Serdar Beyle uzunca konuşmalarımız beni hayretler içinde bıraktı. Onlar neleri başarıyorlar şaşırmamak ne mümkün?

Kısaca maddelersek eminim sizin içinde enterasan bilgiler olacaktır.

 

Onun söylediklerini aktaracağım sizlere:

 

İbrahim Tatlıses’ten söz ettiğimizde; bana gelsin tamamen iyileştiririm…

 

Ciddimisiniz?

 

Elbette… Ferdi Tayfur’u da şifaya kavuştururuz…

 

Kiloluların diyet yapmalarına gerek yok, biz zayıflatıyoruz. Doyma merkezlerini etkiliyoruz, az yiyor ve tokluk hissi ile yemeğine son veriyor.

 

Muhteşem.

 

Durun bununla da kalmadı daha yaptıklarımız çok:

Migren’i tedavi ediyoruz.

Çocuğu olmayan çiftleri davet ediyorum. İnanın % 5 canlı hücre olanların çocukları olabiliyor. Tek hücre sayısı bu rakamlarda olsun. Annenin yumurtlamasında bir problem yoksa oluyor. İstisnai bazı durumlarda canlı hücre % 2 de bile netice elde ettik.

 

Alkol ve Madde bağımılarının çareleri de bizde…

 

Bakın mesela genç kızların ünlü regl ağrıları bizlerdeki tedaviden sonra son buluyor.

 

Tüm ekrem ağrıları bizimle son bulur.

 

Kemoterapi gören hastalar aynı zamanda bizimde tedavimiz altında olurlarsa hiçbir rahatsızlık hissetmezler.

 

Menepoza giren bayanların imdadına yetişiriz.

 

Bunun gibi saymakla bitmeyecek dertleri tedavi edebiliyoruz.

 

Serdar Hocam bunlar çok önemli konular ve siz bu kadar iddialısınız.

 

Evet. Sizin kızınız Elif zayıflamak için bir tek seans aldı bizden bakın nasıl zayıflayacak.

 

Muhteşem… Bende aynı tedaviden olmak istiyorum.

 

Hay – Hay…

 

Duyduklarım gerçekten çok şaşırtıcı…

Bazen tıbbın çaresiz kaldığı, diyetle hiçbir zaman bedenden ayrılmayan kilolar, tüp bebek dâhil bir çok tedaviden eli boş kalmış anne adayları, başanı duvarlara vuracak kadar ağrıyan migren hastaları, dizlerinden muzdarip hatta bir çok eklemindeki sızılardan kahır içinde olan, geceleri kâbus olup uyuyamayanlar ve bunun gibi o bir çok rahatsızlığı beyin sinyallerini harekete geçiren Norofisyolog Serdar Çakır…

 

Serdar Bey, şifa bulmuş hastalarından söz etti, onların resimlerini gösterdi, onların tedavilerinin nasıl olduğunu söyledi.

Çok çalışan devamlı yurt içinde ve yurt dışında hastalarına giden Serdar Bey;

“Bizim için inanınki bu saydıklarımız mesele değil, tek derdimiz hasta bize güvensin ve inansın. Tedavi edemeyeceğimiz bence hiçbir hastalık yok.”

 

Gün geçmiyorki her alanda yeniliklere tanık oluyoruz. Bende sizler gibi bu tedavi yöntemi ile ilk defa karşılaştım. Ve Serdar Beyin anlattıklarından bana gösterdiklerinden çok etkilendim. Baraya telefon numarasını ve mail adresini yazıyorum sizlere tanışmanızı tavsiye ederim, umarım her derdin bir devası olur…

 

 

 

 

Nazan Şara Şatana

 

 

 

 

Serdarçakir666@hotmail.com

 

GSM: 0544 693 96 93

 

 

Thttp://blog.milliyet.com.tr/mucizeler-yaratan-norofisyolog-serdar-cakir--caresiz-hastaliklara-sifa-buluyor-/Blog/?BlogNo=399606

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....