Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '19

 
Kategori
İnançlar
 

İbretlik 2. Ramses’in Cesedi

2. Ramses’in Cesedi İbret İçin Sapasağlam Kalmış

Allah’a inanmamak nasıl bir duygu desem yetersiz, olay desem gerçeği yansıtıyor mu bilemiyorum. Nasıl bir şey diyerek kelimenin sonunu kendi düşüncelerinize bırakayım. Çünkü ben anlayamıyorum.

Allah’a inanmamak, Kur’an-ı Kerim’i okuduktan sonra da mümkün olmuyorsa anlaşılır bir hal değildir.

Bugün internette dolaşırken bir resim ve bir yazı gördüm, okudum ve tüylerim diken diken oldu.
Yarabbi aklımı koru dedim.
Ve bir kez daha şükrettim. Rabbim hamdolsun.

Hasreti Musa’nın Mısır’da Firavunun zulmü altında yaşayan Yahudi köleleri, kendi hür yurtlarını bulmak için götürdüğünü, firavunun onları askerleri ile takip ettiğini, Hazreti Musa’nın Kızıl Denizi ikiye böldüğünü kendine inananları, Allah’ın varlığına ve bir olduğuna iman edenleri açılan yerden geçirdiğini, peşlerinden gelen Firavun ve ordusunun da o geçitten geçerken, denizin tekrar eski haline dönerek hepsinin Kızıl Deniz’in sularında boğulduğunu biliriz.

Bu yaşananlar Kur’an-ı Kerim’de;
“İsrailoğullarını denizden geçirdik. Firavun ve askerleri, haksızlık ve düşmanlıkla artlarına düştüler. Firavun tam boğulacağı sırada,
‘İnandım ki İsrailoğullarının iman ettiğinden (yani Allah’tan) başka bir ilâh yokmuş. Artık ben de Müslümanlardanım’ dedi.”

Fakat Cenab-i Hak firavunun imanını kabul etmemiş ve ona Cebrail (A.S.) vasıtası ile söyle hitap buyurmuştur:  “Ona, ‘Şimdi mi iman ediyorsun?’ dendi.
‘Halbuki daha önce başkaldırmış ve bozgunculuk etmiştin.”


Ayni sürenin 92. ayetinde ise, söyle buyurulmaktadır: “Felyevme nünecciyke bibedenike. ”

Okuduğum yerden aynen aktardım.

Yine okuduğum yerde bir resim vardı. Hayretler içinde baktım, ayrıca yayınlanmış videoyu da uzun süre inceledim.

Rabbim nelere kadirsin.
Yazıda bu resimdeki bozulmamış insanın, İngiltere’de British Muzeum’de olduğu yazıyor.
Müzenin, Mumyalar Bölümü’ndeve bir cam fanus içindeymiş ve teşhir ediliyormuş.
3000 yıl öncesine aitmiş. Etleri ve derisi duruyormuş.

Lütfen burayı dikkatli okur musunuz?
İngiliz AraştırmaGrubu,
Bu cesedin, Kızıldeniz civarında, kumların altından çıkartıldığını, mumyalanmadığını, iç organlarının çıkartılmadığını ve hala çürümemiş olduğunu bildirmişler.

Düşünün lütfen;
Bir ceset, 30 asır sonraya sağlam olarak kalmış.

Bu cesedin, Hz. Musa’yı(a.s.) ve kavmini öldürmek üzere Kızıldeniz’e kadar kovalayan Firavun ’un yani Mısır Kralı 2. Ramses olduğu sanılıyormuş.

YunusSûresi 92
“Boğulan Firavuna der:
‘Bugün senin boğulan cesedine necat (kurtuluş) vereceğim.
” (Sözler, S. 402)
“Tâ ki, senden geridekilere bir ibret olasın. Ve şüphe yok ki, insanlardan birçokları bizim ayetlerimizden (delillerimizden) gafillerdir.”
(Ö. Nasuhi Bilmen, Kur’an-i Kerim Meâli, Yûnus S., S. 1425)

Kur'an-ı Kerim, en son ve en büyük peygamber Hz. Muhammed (S.a.v.)'e Allah tarafından gönderilen en büyük kutsal kitap…




Nazan Şara Şatana

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....