Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

11 Şubat '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
1786
 

İç çamaşırı bayramı

İç çamaşırı bayramı
 

40 yaşında iç çamaşırı mankeni olmuş ortadaki hatun. Haber ve fotoğraf: Milliyet


Bugün iç çamaşırı bayramıymış..
Benim donlar sütyenler öyle söyledi!
İç çamaşırı bayramı olunca da el mecbur benimde içimde geldi kardeşim, şöyleee bir iç çamaşırlarımı dökeyim bi dedim ortaya..
Nasılsa deliye her gün bayram ya bende ''Gönüllü Deli'' olduğuma göre bakındım, bakındım hiç sakınca göremedim..

Sakıncayı siz gördünüz mü?

Ehh buyurunuz o zaman hep birlikte çıplak kalacak değiliz ya, dooğğğruuu iç çamaşılarımızın doğduğu günlere giyinmene..

Meğer, eski Mısır'da kadınlar kıyafetlerinin altına bir şey giymezlermiş..
Sadece köleler, dansçılar ve f.....r arkası ipli külotlar giyerlermiş..
İşte bunlar, çamaşır tarihinin ilk G-Stringleriymiş.
Yani önceden G-String'mi varmış?
Yooo
Varmış varmışş
Tabi ki yokmuş, ninem anlatırdı da inanmazdık..

Daha o zamanlarda M.Ö. 2000 de Adem'le Havva bile, çok dengeli beslenir, çok dengeli giyinirmiş.
Hatta terzileri onlara, iki incir yaprağından iki don biçer sonra da dikermiş..

Siz hiç entarinizin yada şalvarınızın altına yavuklunuzu sakladınız mı?
Nerede sizde o cesaret?

Eskiden hanımlar sevdiği beyleri giysilerinin altına saklarlarmış..
Eski kadınlar nedense heyecana pek bir meraklılarmış..

Soruyorum!
Hangi cinlikle, cinlerinizin içine saklayabilirsiniz şimdi sevgililerinizi?
Artık gerek yok ki.
Her şey ortada mı diyorsunuz?
Anlamaz olur muyum canıımm siz heyecanı hem seviyor hem yiyorsunuz..

1930'larda 'hafifleyen' iç çamaşırları, kadınları hem daha özgür hem daha seksi yapmış..
Oysa, Negligée ya da déshabillé adı verilen ince fanila-şort benzeri giysiler 1920'lerde kadınların en seksi iç çamaşırlarının başında geliyormuş.

Düşünsenize kızlar, meğer bizim ninelerimiz ne kadar seksi giyiniyorlarmış..
Lütfen bu konuda ısrar etmeyin. Düşünmek dahi istemiyorum.
Neyi Sabiş?
Dedelerimizin, ninelerimizi o halleriyle gördükleri zamanki hallerini.
Tekerleme gibi bir şey oldu değil mi? O yüzden burayı doğru yazdığımdan emin değilim.

Mini eteklerin altından görünen jartiyerler var ya hah işte onlar.
Jartiyer ilk çıktığı tarihlerde toplumun erotizme tahammül sınırlarını bayağı zorlamış diyorlar.. Resmen böyle yazıyordu.
O toplum, bu toplumu görecekti ki tahammül edebilmenin sabrına asaletine şöyle bir göz süzüp, brehh brehhh.
Diyecekti, yalan mıyım kızlar?

Erkek iç güdüsünün sınırlarını tehdit eden tek kadınca hareket, nedir diye sorsam?

1930'larda erotizm, kendini en çok çorapların bittiği yerle külot arasında kalan (sit alanı olan) yerde, bir kadının bacak bacak üstüne attığında ya da arabadan indiğinde gözüken o ince ten çizgisinde gösteriyormuş.

Buna ne deniyormuş biliyor musunuz?
Frikik mi?
Evet. Cevap: Frikik

Allah, Allah ben bu hafta Çarşamba pazarına da gitmedim.
Nereden aklıma geldi ki bu kel alaka konu şimdi?

Helal olsun bana hatırladım..

O gün anneler günüydü.
Ve ben anne olmadan önceki hallerimi hatırlamıştım..
Kendime izin verdim.
Genç kızlığımda ki gibi, vitrinlere bakmak ve öyle amaçsızca dolaşmak istemiştim..
Üstüme başıma kılığıma belki bir fikir olur diye de vitrinlere bakıyordum..
Baktım bakmasına ama boşuna..
Değil giyineceğim, örtüneceğim türden dahi bir entari modeli görememiştim, bulamamıştım kendime..

Bütün vitrinler, sanki iç çamaşırları görücüye çıkıyor gibiydi..
Dışlarına bunları giyiyorlarsa, içini de siz hayal edin gayri diye de düşünmüştüm..

Demek ki bizim kadınımız, bizim kızımız bu yüzden, beli dizinde, yakası göbeğinde giyiniyormuş..
Onun için görünüyormuş dedim, ’’olmayan pantolondan olmayan don.’’

Ben bunları düşünürken, birdenbire, Nişantaşı'ndaki mağazanın önünden sanki aldı beni bir güç, götürdü attı, taa Mısır'a.

Ve öğrendim ki...........
İç çamaşırı, eski suç ortağı erotizm olmadan asla yaşayamazmış..

İç çamaşırının tarihinden söz etmişken ''iç çamaşırı ve sinema'' sinema tarihinde de yerini almış, bunu ayrıca bir başka yazımda sizlerle paylaşacağım...

Ne diyebilirim ki Allah aç açık bırakmasın ve zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim..

Sabiha Rana

Gönül tavsiyeleri!


AŞKA KALBİM BİTTİ: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=91693

DUDAKLARINDA TUZ TADI
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=90670

CÜPPELİ HOCA İRAN VE SUUDİ ARABİSTAN'LA BİZİM İŞİMİZ OLMAZ DİYOR
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=91043

14 ŞUBAT SEVGİLİLER GÜNÜ: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=89468

DÜŞ TUTMAYI UNUTMA! http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=90418

KADINLARDA ALDATIR KARDEŞİM SİZİN CANINIZ CAN DA ONLARIN PATLICAN MI?
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=91385


Fotoğraf: http://galeri.milliyet.com.tr/

İç çamaşırıyla ilgili kaynak bilgi: http://www.iccamasiri.com/history.htm

Bugün Milliyet'ten taze taze bir iç çamaşırı haberi.. Hemide bayramlık: http://www.milliyet.com.tr/2008/02/11/son/sontur05.asp?prm=0, 424534569

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Banada bayramınız kutlu olsun demek düşüyor sanırım :)))))

Murat GÜLCEK - Yakamoz35 
 12.02.2008 5:10
Cevap :
Sahi ya insan bi kutlar değil mi ya hay siz aklınızca çok yaşayınız.. Teşekkür ederim.. :)  12.02.2008 10:28
 

Sayın Ayda'yı ve sizi okumaktan kendi sayfamı unutur oldum biliyor musunuz efendim? Kaleminize sağlık derdik ya eskiden böyle harika konularda döktürenlere. Sizin de yüreğinize, zekanıza, cesaretinize sağlık efendim. Hep yazın olur mu? Sevgiyle kalınız...

hazandagüzeldir 
 11.02.2008 15:06
Cevap :
Hazan hep güzeldir :) Ayda gibi olmak ne mümkün o tek! :) Her şeye rağmen yazıyor bizim Ayda.. Hele bir gün hiç unutmuyorum örgü bile öğretti bize tabi anlayanaydı ama ben anladım :) Bu vesileyle bende her ikinizi de selamlıyorum bizim kızlar :) Teşekkür ederim..  11.02.2008 17:57
 

Denizli'de bulunduğum yılda Haca gitmiş bir nine hoşgeldine gelen kadınlara anlatıyordu. Modeli Hac'ta tanıdığı bir kadın vermiş. Erkek tesettür donu tarifi almış kendisi uygulamış, genç kadınlara da tavsiye ediyordu... Don; göbeğin üstünden diz altına kadar uzanacak, paçaları lastikli olacak yatarken yukarı sıyrılmasın diye. "O" yerde ise 5-7 cm. bir daire açılıyor ve etrafı biyeleniyor. Kadın her zaman hazır olacak, koca her gün bu donla yatacak.." kadınlardan biri "Koca nine aramızda kız var" deyince ... susuvermişti. Engin bilgilerini aktarması için odanın dışına çıktığımda kadınların gülüşleri o açılan daire ile ilgili biye yerine dantel gibi fikirlerini söylemelerini duyuyordum.

NEZHAD AGLAĞU 
 11.02.2008 12:19
Cevap :
Sevgili AGLAĞU, Ben döktüm kirli çamaşırları ortaya bakalım neler öğreneceğiz.. Sizin paylaşımınız da ayrıca bir yazı konusu şunu bize bir gün iyice bir anlatıverin :) Bizler ninelerimiz kadar olamadık ona yanıyorum zaten.. :) Hem ninelerimiz dedelerimiz olmasaydı bizler nasıl dünyaya gelecektik ki onlar işi biliyorlarmış yuvalarından dışarı ince işleri sızdırmıyorlarmış şimdi öyle mi yaaa her şey meydan da rezillikler ortada sonrada türlü bin bir dert..Şimdi ne kadın gibi kadınlar kaldı ne adam gibi adamlar hepsi Çanakkale'de uyuyor.. Allah onlardan razı olsun.. Sizin bu değerli katılımın içinde ayrıca çok teşekkür eterim.. :)  11.02.2008 12:55
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1988
Toplam yorum
: 5389
Toplam mesaj
: 722
Ort. okunma sayısı
: 4921
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster