Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '10

 
Kategori
İlişkiler
 

İç cebimde bir kum saati

İç cebimde bir kum saati
 

Yedek bir planım yok yada yedek bir kapıyı açan anahtarım yada adını bilmediğim bir otelde sevişecek adını bilmediğim bir kadınım...

'Hayat tavla gibidir' derdi adam; Zarına göre oyunu şekillendireceksin, iyi zar atıcaksın. 'Hayat satranç gibidir' derdi kadife tenli kadın; Ne zaman hamle yapacağını bileceksin, adım, adım. Sanırım hayat ne bilmiyorum çünkü tüm oyunlardan atıldım...

İç cebimde bir kum saati

hatırladığım tek şey

gözlerin

ve rengi

dinle

duyduğun yağmurun sesi


dilimin altında saklı küfürler

zarına satrancına

her anı organize eden

Havva Adem aklına

öyle ya

taşlar hamle yapılmadan ilerlemez

zaten

zarlar taşların da öleceğini bilmez.

Çıplak bir kağıt kadar kimse tahrik etmiyor beni. Bir tek mürekkeple sevişmelerimiz iz bırakıyor artık. Ötesinde her şey bahar, anlayacağın fiyakalı. Sonu başlangıcında saklı...

Oyun arası veren bir çocuğun suyu yudumlaması gibi tad alamadım hiç bir şeyden. Bir sahne vardı, sıram geldi, çıktım. Raconu bilemezdim, rol kesme eğitimi almadım. Bir sahne dekarasyonunda kütük yada tahta, seyirci alkışları yada fırlatılan yumurta, özünü anlamadım. Dedim ya alaylıydım sanırım bu yüzden Tanrı tarafından ti-ye alındım...

Sert sakallarım var anlayacağın. Beni yalnız bileylenmiş ustura keser. Sakal uzamaya başladı mı, berbere güvenmesen ne farkeder. Rus ruletinin öpüşme hali-yani. Öperken hayat bulmak gibi ve öperken nefessiz kalmak-ölüm nedeni...

Hadi, bünyeyi ağlatmadan-git şimdi...

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..