Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '12

 
Kategori
Deneme
 

İç Dünyam ve Sesli Düşüncelerim (1)

Ben bir masala kahraman olmak için gelmedim hayatına...

Ne kadar zorlaştırsan da hayatı bana

Hep yüreğimin baş köşesinde olacaksın...

Öyle yumuşacık değirdir yüreğim...

Eskilerden kalma sert sedirlerim vardır benim...

O sedir de kimse barınamıyor her nedense...

Oysa ki benimle otursa pencere önüne gelen baharı karşılasak yağan karı,

Dökülen inci taneleri gibi yaprakları...

Yapraklarla birlikte dökülen yağmurlarla göz yaşlarımı...

Ama sen bilemezsin benim hüzünlü halimi

Eğer dayıyorsam başınmı omuzuna bu hüzün dayanı değil, mutluk desteğidir unutma...

Girerken hayatıma ve hayatına

Hüzünlerimi çok gerilerde bırakırım ben...

Olabileceği mutluluklar vardı yanımda... Kendimce paylaşabileceğim umutlarım... Bu sefer hüzünden içtiğim sigaram... Mutlluktan üfleyecek dumanlarını havaya... Her günü bitirircesine dibine kadar içtiğim sigara izmaritlerini söndürürken çen günü bitirircesine... Yenisini yakarken yeni güne başlamak için aldığım bir nefes sen olarak kalacaksın içimde ve öylece gözlerine bakarak tükenecek sigaram...

Gönül pencerem engin mavi denizlere bakar... Eğer görmesini bilirsen derinden... Yaşadığım hayat sadece benim olsa... Kaybettiklerimiz ben de geri getirmek isterdim hayatta... Geçmişini geri getiren varsa bu hayatta, ileriye doğru gitmek için harcadığım zamanı geriye dönüş yolculuğum için biriktiri hayatın en mutlu yerinden yaşama başlar ve tüm sevdiklerimi o yerden hayatıma davet edr yoluma devam ederdim... Ama çok geç ve imkansız....

İlk önce sevgimi gönderir neden sevdiğimi sonra sorgularım... Sevmek için bir çok nedenim vardır üzerinde bir sözün, bir bakışın yeter yeter ki gönülden ama gönülden bir sev gel de yeter...Bir tarafım gülerken hayata, bir tarafım çıtırdıyan sonbahar yaplarının arasında... Kendime değiştirebilme gücünü ve karşımdaki insanın değişmeyeceği gerçeğini ilke edindim bu hayatta...

Ve her defasında yamlız başlamayı öğrendim bu yolda...

Şimdi ne bir hikayenin kahramanı olmak için yanındayım... Ne de kendi kahramanımı yaratmak için...

Sadece kendi masalımda hala ben olduğum için sendeki benliğim kaybolmadığı için ve sen hala sen olduğun için mutluyum...

 

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..