Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

İç konuşmalar

İç konuşmalar
 

Bir toplantı başlamak üzeredir. Bir insanın kendinde.

Önbellek : "Toplantı başkanı olarak, bir yoklama yaptıktan sonra değerlendirmeye geçmek istiyorum."

Mantık : "İşlemeye hazırım. "

Duygu(his) : "Yaşamaya hazırım."

Duyu : "Algılamaya hazırım."

Beyin ( Tüm vücudu ön belleğe bağlı olmaksızın yöneten Beyin ) : " Ben her zaman hazırım."

Önbellek : "Toplantımızı da takdir edersiniz ki ev sahibimiz Beyin sayesinde yapıyoruz. Teşekkür ediyorum sizin adına."

Önbellek : "Önce duyu'ya söz vermek istiyorum. Ortam raporu verirmisiniz."

Duyu : "Dış ortamın hava sıcaklığın normal yani 25 derece civarında olduğunu algıladım. Bulunduğumuz yer özelliği bakımından toplantıya uygun bir yapıda sessiz ve sakin. Tabi ki benim sesimin iki çıkış yolu olan mantık ve duygu dan bu konuşmalarım mantık dilinden çıkıyor."

Duygu : "Şu anda duygularım gayet sakin ve eşit durumda toplantıya hazır."

Mantık : "Kararlarıma herhangi bir etki bulunmamakta."

Önbellek : "Konuyu açıyorum. Konumuz, kapsama alanımıza giren başka bir insan. Duyu bize bir algılama raporunu özetle sunarmısınız."

Duyu : "Algılama göstergelerim; görüntüsünün, kokusunun, sesinin güzel olduğunu raporunu veriyor. Sözü duygu'ya vermek istiyorum, sanırım söyleyecekleri vardır."

Duygu : "Duyunun raporunu okudum. Sevinç, sevgi, hoşlanma vb. tam bir çoşku içindeyim."

Mantık : "İşlemlerim sonucunda duygu'nun raporunun tanımının aşk olduğu ortaya çıkıyor."

Beyin : "Evet o insan konuştuğunda, görüldüğünde veya düşünüldüğünde nefes alma refleksim aksıyor, hücrelerimde elektriklenme oluşup daha fazla oksijen ihtiyacı duyduğu için kalp daha fazla çalışmaya başlıyor. Duyu ve duygu'nun tüm etkilerine maruz kalıyorum. Kötü olduğunu söyleyemem."

Duyu : "Yaşama sevinci duyuyorum."

Duygu : "Aşkı yaşıyorum."

Mantık : "Bazı sorularım ve sonuca bağlamam için daha fazla veriye ihtiyacım var. Onun sana karşı tutumu nedir ?Anlaşabilecek misin ? Sürekli olacağına dair planlar nedir ? Hatırlatmak isterim ki hayal kırıklığınız sevme oranınız kadar olacaktır. Sonuçlardan hepimiz etkileneceğiz."

Duygu : "Korku ve endişe göstergelerimi aktif duruma getirdiniz. Üzgünlük görünmekte gecikmedi. Bunlar olmasına rağmen ümidim var. Sizi haklı görüp göstergelerimi eşit konuma getiriyorum."

Duyu : "Bir telefon sesi algılıyorum, dış dünyadan."

Duygu : "Arayan o olabilir mi ?"

Mantık : "Yakın zamana ait bir haberleşme planı yok. Olasılık için veri bulunmamakta."

Önbellek : "Üzerinde durduğumuz bu konunun görüşülmesine bir daha ki uygun ortam oluşana kadar ara veriyorum."

Beyin : "Harekete ve çalışmaya devam..."

resim : http://galeri.milliyet.com.tr

 
Toplam blog
: 110
: 1205
Kayıt tarihi
: 30.05.07
 
 

"Yazıyorum o halde düşünüyorum" diyen, güncel gelişim ve değişimleri takip ederken anlam ve kavramla..