Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '06

 
Kategori
Psikoloji
 

İç sesim neleri bilmek istiyor... Bir bilseniz..

İç sesim neleri bilmek istiyor... Bir bilseniz..
 

Herşeyi ama herşeyi bilmek istiyorum..... Mümkün mü bu.... Değil tabi ki...

Bir kadına yaşından başından eşinden sormak isterdim.. Aradığın düşlediğin böyle biri miydi.... Hayallerini süsleyen erkek böyle biri miydi... Mutlu musun... Başka birine aşık olabilir misin ya da olunur mu cesurca cevaplamasını isterdim.. Birini severken başka birinide sevebilir mi kalp bunu ondan duymak isterdim...

Yada hani isteklerimiz diye yazdım ya ....İmkanlı isteklerine yada imkansız isteklerine acaba kavuşan oldumu bilmek isterdim...İnsan bu isteklerine kavuşunca mutlu oldumu, mutluluğu ne kadar sürdü yada başka istekleri oldumu bilmek isterdim..

Yada bir çocuğun anne babasını seçme şansının olmadığından,yaşantısından hoşnut olup olmadığını ,dünyada ne kadar mutlu çocuk var bilmek isterdim...Onların geleceğinin ne olacagını bilmek isterdim....

Hayat zor bir denklem.....Bilinmeyenleri çok fazla.....Ben bu zor denklemi çözmeyi öğrenmek istiyorum...Çözmek istiyorum çözülmüyor....Çözemiyorum...Ağır geliyor.... ulaşamıyorum sonuca...Bana yardım edecekler varmı bilmek isterdim..

Kendi hayatımın geleceğini bilmek isterdim...Yıllar sonra ne olacağım nerede nasıl olacağım,Kızım hangi mesleğe sahip olacak, kiminle evlenecek kaç torunum olacak kaç yaşında öleceğim,ben mi önce eşim mi önce bu dünyayı terkedecek hepsini bilmek istiyorum...

Yada gideyim her meslekte çalışan insanların nasıl çalıştıklarını öğreneyim...Doktor olayım,avukat olayım.hemşire olayım,öğretmen olayım,uzaya gideyim,kaptan olup denizlere açılayım,özgürce gökyüzünde uçabileyim.hatta ve hatta kuş bile olmayı isteyeyim..Bürokrat olayım,üst düzey yönetici olayım,şarkıcı,oyuncu tiyatrocu veya kaldırım gülü. olayım..Nasıl oluyor bunlar öğrenmek istiyorum...Her bir yerden herbir işten haberim olsun istiyorum.......

Benim sevdiklerim beni nekadar seviyor..Benden azmı,benim kadar mı benden fazlamı.... bilmek istiyorum...Gerçek dostum olarak görünenler gerçekten dostmu arkamdan kuyumu kazanlar varmı bilmek istiyorum..

Trilyonluk servetlere sahip insanların ne kadar mutlu olduklarını,hayatlarının dışarıdan görüldüğü gibi iç dünyalarınında o derece zengin olup olmadıklarını duymak istiyorum....Onlarda ki tartışmaların kavgaların sebeplerini duymak istiyorum.. Muhakkak ki geçim derdi olan insanlardaki para pul kavgaları yoktur onlarda,çıkar kavgaları dır....Neleri severler nelerden nefret ederler sokaktaki yaşantıyı, gecekonduda oturan insanı tanıyorlarmı bilmek istiyorumm

Devletimizi yönetenlerin gerçek samimiyetleriyle dürüstçe kararlar alıp uyguladıklarının doğruluğunu bilmek istiyorum.Geceleri yastığa başlarını koyduklarında vicdanlarının ne kadar rahat olduklarını duymak istiyorum..

İç sesim bana bunları ve daha neleri bilmek istediğimi söylüyor bir bilseniz...

Bunları değil yarınımızın ne olacağını bilmiyoruz, kaldı ki bunları bilelim..

Alın size imkansız bir istekler zinciri daha fakat sonuçta da herşeyi bilmemize imkan yok zaten..

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..