Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

İç sesimin dışa vuran sarhoşlukları

İç sesimin dışa vuran sarhoşlukları
 

Her şey düzelecek sanırsın
Düşlersin
Düşlerinde saklarsın
Sonunda
Yine
Yalnızsın
Çırılçıplaksın

En karanlık gün doğumlarında yaşamak
Dudaklarında kanın tadına varmak
Kan
Kırmızı
Kan kırmızı aşklar da ateşe dokunmak
Dokunmak
Dokunurken gözyaşlarını avuçlamak
Ağlamak
Sevişirken ağlamak
Küf kokan yataklarda sevişirken ağlamak

Her şey düzelecek sanırsın
Düşlersin
Düşlerinde saklarsın

İhanetin hüküm sürdüğü saltanat
Yaşam, ölüm ince bir hat
Söylesene ne zaman kazandın
Yine yanıldın
Şah ve mat

Suçum neydi
sormadın
infazımı sen onayladın

Ben kaçtım
Yakalandım
Yaralandım

Açık yaralarım var kanıyorum
Ağlamıyorum

Hayallerim var aldanıyorum
Sen uyurken ben sarhoş oluyorum

Her şey düzelecek sanırsın
Yanılırsın
Yalnızsın
Çırılçıplaksın

Suçum neydi sormadın
Kaçmak istedim
Yakalandım
Firarında yaralandım

Kanıyorum
Dudaklarımda kanın tadı
Kan
Kırmızı

Kanıyorum
Avuçlarımda ertelenmiş gözyaşları
Kiralık odaların küf kokan yatakları
Bu şehrin
Adamları
Kadınları

Her şey düzelecek sanırsın
Düşlersin
Düşlerinde saklarsın

Yarım kalmış izmaritler parmaklarının arasında
Kötü huylu kelimeler yayılmış vucuduna
Bir intahar mektubunun satır arasında
Ölüyorsun karanlıkta

Zarların çift gelse de
Kırık pullar avuçlarında

Korkuyorum
Kanıyorum
Açık yaralarım var
Ağlamıyorum

İhanet
Saltanat
Kırık pullar
Şah ve mat

Yaşam ve ölüm ince bir hat.

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..