Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '14

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

ICC Türkiye Milli Komitesi’nin, yeni yönetimi belirlendi.

ICC Türkiye Milli Komitesi’nin, yeni yönetimi belirlendi.
 

Hisarcıklıoğlu’nun başkanı olduğu ICC Türkiye Milli Komitesi Yönetim Kurulu, ilk toplantısını TOBB İstanbul Hizmet Binası’nda yaptı. Toplantıda, 2014 projeleri değerlendirildi.


ICC Türkiye Milli Komitesi 59. Seçimli Genel Kurulu TOBB İstanbul Hizmet Binası’nda yapıldı.

Yönetim Kurulu’na üye şirketleri temsilen Ziraat Bankası Genel Müdürü Hüseyin Aydın, Koç Holding CEO’su Turgay Durak, Türkiye Şişecam Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Kırman, Kent Kart Yönetim Kurulu Başkanı Mazhar Basmacı ve Galatasaray Üniversitesi öğretim görevlisi ve ICC Tahkim Divanı Üyesi Prof. Dr. Ziya Akıncı seçildiler.

TOBB ve oda-borsaları temsilen ise; TOBB Başkanı M. Rifat Hisarcıklıoğlu, TOBB Yönetim Kurulu Sayman Üyesi Faik Yavuz, Balıkesir Sanayi Odası (SO) Başkanı İsmail Uğur, Trabzon Ticaret ve Sanayi Odası (TSO) Başkanı Suat Hacısalihoğlu, Siirt TSO Başkanı Güven Kuzu, Sinop TSO Başkanı Erol Derici, Isparta TSO Başkanı Şükrü Başdeğirmen,  Afyonkarahisar TSO Başkanı Hüsnü Serteser, Çorlu TSO Başkanı Enis Sülün, Bucak TSO Başkanı Hasan Yalçın Meçikoğlu, Mersin Ticaret Borsası (TB) Başkanı Ömer Abdullah Özdemir, Adana TB Başkanı Muammer Çalışkan,  Nizip TB Başkanı İbrahim Sarı, Ankara TB Meclis üyesi İbrahim Öztürk ve TOBB Genel Sekreteri Mustafa Saraçöz seçildi.

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..