Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '20

 
Kategori
Deneme
 

İçe Dönüş

İçe Dönüş

Evime geldim...
Önceleri tek başıma olduğumda yalnızlık hissine kapılırken; aslında kendi içimde ne kadar büyük bir orkestra olduğunu farkettim.
Kendimi dinledim...
Kendimle baş ettim...
Doğayı gözlemledim...
Sanki; “sonunda rahat bir nefes alıyoruz der gibiydi”.
Kuşları dinledim... Bir anne serçenin yavrusuna gösterdiği şefkate tanık oldum.
Çocukluktan beridir elime almadığım boya kalemleriyle bir sanat icra ettim.
Şükrettim...
Yazdım, çizdim, okudum...
Ders dinledim, ders çıkardım...
Film izledim... Üzerine birde bir güzel konuştum.
Sokakların sessizliğinde kayboldum.
Sessizliğin içinde sesler aradım.
Tekrar kendi içime döndüm.
Hiçbir şey yapmadan öylece durdum.
Öylece durmanın farkına vardım.
Sorguladım...
... Ve sordum; tüm bunları yapmak için neden şu anı bekledim?
 
Toplam blog
: 5
: 217
Kayıt tarihi
: 06.05.20
 
 

Bir süredir eğitimlerimden, araştırmalarımdan ve katıldığım yurt içi ve yurt dışı konferanslardan e..