Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '06

 
Kategori
Telekom / Mobil
 

ICE kim aranacak ?

ICE kim aranacak ?
 

Merhaba, son zamanlarda yurtdışında yaygınlaşan bir uygulamadan sizi de haberdar etmek istiyorum. Belki de bazılarınız bunu, internette dolaşan mektuplardan öğrenmişte olabilirsiniz. Uygulama, herhangi bir acil durumda, yakınlarınıza ulaşmakla ilgili. Bu genelde sorun olan bir konu, çünkü sizi tanıyan kimse yoksa yanınızda, kime haber vereceğini bilemiyebilir. İşte bu durumlar için İngiltere'de başlatılan ve gittikçe yaygınlaşan bir uygulama bu, adı kısaca "İCE". Yani "İn case of Emergency-Acil Durumda". Telefonunuza aranmasını istediğiniz kişiyi bu ön isimle kayıt ediyorsunuz. İletişim yada ulaşılmama önlemi olarak isterseniz "İCE 1", "İCE 2 " de yapabilirsiniz.

Yanlız benim kafamda oluşan fikir yurtiçi ve dil sorunu gözönüne alınarak, bizim belki de Türkçe bir kısaltma yapmamız bana daha mantıklı geliyor. Ama bu kelime ne olabilir açıkcası düşünmedim, birazda sizin katkınızı hedefledim. Gelin isterseniz Türkçe bir kısaltma üretelim. Yurtdışı yoğunluğu olanlar belki yine "İCE" ı kullanabilirler.

Görüş ve önerilerinizi bekliyorum. Sevgiyle ve mutlulukla kalın, iyi fikirler.

 
Toplam blog
: 19
: 1003
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

İstanbulda yaşıyorum, asıl mesleğim sigortacılık. Beraberinde 7 yıldır AKUT Arama Kurtarma derneği ü..