Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '11

 
Kategori
Psikoloji
 

İçerden fısıltılar (out off order)

İçerden fısıltılar (out off order)
 

Açıklamasız


Ruhum karıncalanıyor… Karnıma günlerdir ağlamaklı bahaneler biriktiriyorum mutsuzluğuma gerekçe… Ağzımda ekşi ve paslı kısmi depresyon tadı… Her zaman böyle miydi, bugünlerde mi yok satıyor çirkinlik?  

Döndüğüm her köşede arsızca beliren insan saçması deyişler ve oluşlar… Böyle KOCAMAN HARFLERLE B- A –Ğ- I- R- M- A -K istiyorum ulu orta. Herkes payına düşeni alsın istiyorum çığlıklarımdan, yakalansınlar zehirli kelimelerime ve canları yansın..benim gibi… Çünkü ben günbegün zehirleniyorum akıl almaz, kalem yazmaz cahilliklerden, sağırlık ve körlüklerden. Kendine bile insan olmayı beceremeyen sahte suretlerden… Şimdi aylardır yolunu gözleyip, huysuzluğuna beyitler düzdüğüm Güneş de edalı edalı dolaşıyor yüzümde ya..  

Yok!..Kahyasıına özlemde keyfim…  

09.06.2011  

 
Toplam blog
: 42
: 305
Kayıt tarihi
: 16.11.08
 
 

Eğitimci ve tiyatro oyuncusu. Yaşadığım Dünya'ya saygım vardır benim.  Ağacına, suyuna, havasına ..