Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '09

 
Kategori
Deneme
 

İçgüdülerinin esiri olma

İçgüdülerinin esiri olma
 

Öğretilmemiş bir sevgiyle seviyorum seni, tüm biçimlerden bağımsız apayrı bir denklem içinde seviyor


Önceye ve sonraya dair tüm keşmekeşlerin arasından sıyrılıp, sana hiç dokunmadan, sana hiç bakmadan, gözlerine aşkın tılsımlarını koymadan, konuşmadan ve susmadan sadece seni sevmek mabedinde ilahiler dinlemek istiyor canım.

Tekrar tekrar dinlediğim ilahileri, senin ismini zikrederek nakşetmek istiyorum ruhuma sonra rabbimden seni dilemek geliyor içimden O kadar uzak olamazsın bana. Bir dua kadar yakınlığın ve bir nefes kadar uzaklığın.

Saçlarını tüm kutsiyetlerle bezeyip, göz kirpiklerinde gezer gibi sarının, yeşilin, mavinin ve tüm bilinmez tabiat renklerinin senle buluştuğu seher anını sarmak istiyor canım ve senin detaylarında bir ömür uyumak.

Nereye varacağını bilmediğim günah besleyen yollarda sadece ben istiyorum diye kilometreleri adımlar gibi sana yürümek sana koşmak sana gelmek istiyor canım. İçgüdülerinin esiri olma ve sende koş.

Öğretilmemiş bir sevgiyle seviyorum seni, tüm biçimlerden bağımsız apayrı bir denklem içinde seviyorum seni. Tarifini kırdım tüm olmuşların. Ben seni olmamışların içinde seviyorum.

İç güdülerinin esiri olma


Önder ÖZTÜRK

26 Temmuz 2008
17 : 05

 
Toplam blog
: 30
: 240
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

Belki de bir insan için yazması en zor şey bu olsa gerek. Erciyes Üniversitesi mezunuyum. Özel bir ş..