Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Adem Güngör/FETHİYE KÜLTÜR ETKİNLİKLERİ

http://blog.milliyet.com.tr/ademgungor

16 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

İçim yanıyor

İçim yanıyor
 

Fethiye. (Dolcevita) Tatlı Hayat.


Bu ara bir başkayım.

Üzgünüm sanki hastayım.

Gönlüm kırık boştayım.

İçim yanıyor kordayım.

Gelecekten umutsuzum.

Gözlerim yaşlı mutsuzum.

Dört duvar içinde dardayım.

İçim yanıyor kordayım.

Gülem desem gülemiyorum.

Ağlasam desem ağlayamıyorum.

Sensiz geçen günlerime yanıyorum.

İçim yanıyor kordayım.

Yürekli olduğunu biliyorum.

Geçmişte olanları siliyorum.

Artık gel demeni bekliyorum.

İçim yanıyor kordayım.

 
Toplam blog
: 320
: 1741
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Muğla Fethiye doğumluyum. Sanat okulu elektrik bölümü mezunuyum. Tarih ve Kültüre çok önem veriyo..