Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '09

 
Kategori
Aile
 

İçimde kabaran mutluluk

İçimde kabaran mutluluk
 

Çiçeklerle bezeli bir gündü yaşadığım ve hep yaşamayı dilediğim.


İnsanın sevdikleriyle günde at koşturması harika!...

Ne güzel bir pazardı Allahım, dolu dolu yaşadığım ve işte sevdiklerim birer ikişer gittikten sonra içimde dönüp dönüp tekrar bende yaşadığım ve hep yaşamaya kararlı olduğum; ohhhhh!....Oyyyyyy!....

Müzik solumda. Adalarım solumda. Aşk solumda. O hayatımın en tatlı sıcaklığı solumda. Soluk soluğa o mutlulukta koşturuyorum!...

İdil Biret çalsın, ben, benler oynasın o büyülü anda, tüm anlar peşimde!

Çay bahane, börekler çörekler, tatlılar bahane, peynirler zeytinler; o masanın etrafında toplanmış insanlar, sevdiklerim, tek tek ve çoğul, kalabalık şahaneeee!...

Bana bende bu insan sevgisini hele bu dönemde, dönemimde yaşatan canlarıma canlar dolusu teşekkürler!...

Kahve, içelim efendim, muhabbet, daha daha edelim efendim, oyun, çok çok oynalayım efendim, gülüş, dolu dolu gülelim efendim, icap ederse hüzün, hüzünlenelim efendim; ama genelde, çoğunlukla mutlulukta neşelenelim efendim!

Ben beni sevenlerimle daha iyi insan oluyorum. Sevilmek ne güzel Allahım, sevenlerinin gözlerinde o sevgide insan insan yıkanmak, arınmak ne büyük mutluluk Allahım!....

Beni bende, hayatta tutan bütün sevenlerime, sevdiklerime yaşam selamımı veriyorum efendim!

1. Not: Her zaman bu sevgi, bu kocaman sevgi, böyle, işte böyle yaşanmaz, kıymet bilmeli insan ve daha uzun kalmalı, kalmasını bilmeli sevdikleriyle yaşamda.

2. Not:

İçimdeki o sıcaklıkla
bu şu
bir hoş
çok hoş dolaştım bende
dolaşmaktayım
sıcak sımsıcak sevgide
Allahım
zamanı unuttuğum
bu anda
şu anlarda tut beni
ve bırakma!

Teşekkürüm hayata
ve beni hayatta tutan
bırakmayan sevdiklerime;
ne güzel bir aile olmak,
kalabalık mutluluklarda
şahlanmak!

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..