Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

İçimde mevsimlerin kavgası

İçimde mevsimlerin kavgası
 

Bu sene bahara geçmeden kışta kalmak istedim

 Sıkıntı bastı çünkü aklımla kalbim kavga halinde

 Kelimelerin yetersiz olduğu anlardan birindeyim

 Kış bitti bahara girdik ama yalnızım ya tek başına

 Bundandır aklım çatıyor kalbime “tembelsin” diye

 “Bahar yeni başladı ne bu acele?” dedim dinlemedi

 Böyle olmazmış tedarikli girmeliymişim bahara

 “Yahu erzak mı bu?” dedim tedarik ederek girilsin

 İçsel kavga ne kötü diğer kavgalara benzemiyor

 Belki iyilik etti kış bana, bir yaz aşkı bulayım diye

 Dinletemedim ki başladı kavgaya artık durmuyor

 Ben de açtım müziği elimde bir kadeh şarapla

 Sadece biraz sarhoş etsin yeter başka isteğim yok

 İçsel kavgam biraz dinsin diye başka dileğim de yok

 Müzik bitti bu arada yinelemek için tekrar bastım

 Yeknesak yudumlar alışmıştır müziğe ayrılmasınlar

 Bardağımdaki yalnız kalmasın kavuşsun şarkısına

 Zira “Tek tesellim gözlerindi” deyip duruyor şarkıdaki

 Gözlerde teselli bulmak iyi fakat elâ gözler yok ki!

 Kendi gözlerim var sadece onlar da bana bakmıyor

 Sabit bir yere takılmış, kalakalmışlar bir noktada

 Susuzluktan kurumuş toprağın damarları gibi kuru

 Bir damla su bir damla sevgiye hasret bakıyorlar

 Aşk kapımı çalarken sormamıştı giderken de öyle

 Kış da sormadan gitti giderken aşkı da götürdü

 Üzgün gözlerim ben görmüyorum ya onları

 Yaş dökülmeyince anlamam zannediyorlar acıyı

 Olan oldu be aklım kızma artık bana ve biten kışa

 Kızgınlığın yüzünden boğulmayayım bir kadehte

 Aklımla kalbim yapar böyle alıştım kavgalarına

 Bir çift elâ göz bulsam kâfi yine yaren olmalarına


 Bojidar Çipof
 3 Nisan 2011 03.00 Yeşilköy

 http://www.antoloji.com/icimde-mevsimlerin-kavgasi-siiri/

 
Toplam blog
: 336
: 625
Kayıt tarihi
: 29.01.10
 
 

Araştırmacı yazar BOJİDAR ÇİPOF: 1953 yılında İstanbul'da doğdu. Ailesi; Ege Makedonyasından İsta..