Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

İçimde ölen biri var

İçimde ölen biri var, yüzü karanlık...

Gözlerinde az sonra sönecekmiş gibi titrek bir ışık…

Elleri buz tutmuş sanki

Ellerindeki o soğukluk yavaş yavaş sarıyor tüm bedenini

Yüreğinde ise bir alev taşıyor ama

Yüreğindeki sıcaklığı ellerine taşıyabilirse eğer kişi

Ancak o zaman ısıtabilir tuttuğu eli


Pusu kaplamış içimi

Seçemiyorum ölenin kimliğini ve okuyamıyorum sicilini

İçimde bir beni taşıyorum ve bir de artık ben olmuş seni

Ayıramıyorum şimdi ölen hangisi


Sen yüreğindeki sıcaklığı elleriyle bana taşıyan

Beni ısıtan sımsıcak saran sevgili

Şimdi ellerim üşüyor sessizliğinden

Ben sensizliğin tanımını çoktan yaptım da yüreğime

Sensizliği sessizliğinle beraber taşımak ağır geldi bedenime


Susmak ki en korkuncu yalnızlıkların

Susmak ki her bir birer cam kırığı

İnce çok ince ama derin yaralar bırakıyor yüreğime

Yüreğim inceden ama derin derin kanar oldu

Sen içimdeki kanayan yeri dindiren sevgili

Adının içimdeki tınısı artık kanatan oldu...

 
Toplam blog
: 32
: 570
Kayıt tarihi
: 23.09.08
 
 

İstanbul Ünüversitesi Türk Dili ve Edebiyatı mezunuyum. 6  yıldır özel bir dershanede edebiyat öğ..