Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '10

 
Kategori
Edebiyat
 

İçimde saklıyorum

İçimde saklıyorum
 

Bir hazan mevsimiydi...


Bir türlü söz geçmedi bu gönlümün düşüne
Özümü deryalara kattım da bekliyorum.
Yine attım kendimi bir özlem ateşine
Sensizliğe bir çengel attım da bekliyorum
Eller bakmasın diye, içimde saklıyorum.

Bedenim bir yaprağın damarlarında saklı
Dizlerde derman bitti, yitirdi beynim aklı
Zincirlere vuruldum dertler üst üste ekli
Sensizliğe bir çengel attım da bekliyorum
Eller bakmasın diye, içimde saklıyorum.

Hazan yaprağı gibi üst üste koyun beni
Yollayın dost eline, sevdadan sayın beni
Yankı olsun bu sesim dağlardan duyun beni
Sensizliğe bir çengel attım da bekliyorum
Eller bakmasın diye, içimde saklıyorum.

Bir boşlukta gibiyim, altı ve üstü kuyu
Hayalin vurur cama, haram eder uykuyu
İçimdeki sevgiler çoğaltır bu korkuyu
Sensizliğe bir çengel attım da bekliyorum
Eller bakmasın diye, içimde saklıyorum.

RABATLI güne yazdım, sevdamı güne yazdım
Kapatınca bulutlar sildim de yine yazdım
Çıkardım yüreğimi, aldım üstüne yazdım
Sensizliğe bir çengel attım da bekliyorum
Eller bakmasın diye, içimde saklıyorum.




Ertürk Demirci
 
Toplam blog
: 19
: 504
Kayıt tarihi
: 03.05.10
 
 

1954 Artvin doğumluyum... Artvin Öğretmen Okulu mezunuyum... 33 yıl çalıştıktan sonra emekli oldum....