Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '18

 
Kategori
Psikoloji
 

İçimdeki Amazon...

Çıt kırıldım kadınlara oldum olası özenmişimdir ben...bir arkadaşım var mesela dilinden eşinin adı düşmez” Fevzi şunu yap!” “Fevzi şunu unuttum!” “Fevzi şunu kaldırır mısın!” FevZi...Fevzi...Fevzi...bitmez o Fevzi’ler;ama Fevzi mutlu, o mutlu...
 
Ben ise hiç öyle bir kadın olamadım...hep kendi işimi kendim yapmam gerekti, hep kendim almam, kendim getirmem kendim halletmem gerekti...
 
Bu yüzden o çıt kırıldım kadınlara hep gıpta ile baktım ben; ama ne kadar gıpta edersem edeyim öyküm değişmedi. Yine kendimi mutfak tezgahının üzerinde ampülü değiştirmeye çalışırken ya da gecenin bir vakti Ela üşümesin diye 15 kiloluk kaloriferi bir odadan bir odaya taşırken buldum...
 
Onlara sorduğumda ise hep aynı cevabı aldım “ay tatlım ben onu nasıl yapayım, o çok ağır, o çok zor, o çok...” hiç bitmiyor bu o çoklar...
 
Baktığımda gerçekten de yapılacak şey bu kadınlara çok, zayıf kadınlar bunlar, hep olmak istediğim ama olamadığım 36 bedenler, ufak kadınlar...
 
Bense çocukluğu kumda çıplak ayak meşin topla futbol oynayan ve maçlar için her gün düzenli sığ suda,denizde koşarak antrenman yapan bir insan olarak hiç bir zaman genç kızlığımda da çıt kırıldım olmadım....olamadım.
 
Zaten damarlarımda Samsun’lu olan annemin Amazon kanının dolandığını düşündüğüm zamanlar da çok oldu. Bu kanın üstüne sokaklarda sporla geçirilen bir çocukluk ve gençlik... güle güle çıt kırıldımlık güle güle kadınsılık, yaşasın içimdeki amazon...

 

 
Toplam blog
: 21
: 496
Kayıt tarihi
: 13.12.18
 
 

Psikoloji yolunda bir yolcu... ..