Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '07

 
Kategori
Çocuk Psikolojisi
 

İçimdeki cam kırıkları

İçimdeki cam kırıkları
 

Kendim gibi olabilmeyi istiyorum en çok.

Çocukluluğumdan miras kalan korkularımdan kurtulabilmeyi.

Topumun, komşunun bahçesine kaçınca kesileceğini bilir, inadına topu oraya atardım.

Huysuz ihtiyar söylene söylene her devasında topu keser, gözlerimin içine baka baka parçaları önüme atardı.

Bende her devasında kadına ana avrat küfür eder, hıncımı bahçesinde gözü gibi baktığı güllerinden alırdım..( Olay nedense hiç aileme yansımazdı)

Sonra kadın bir gün öldü.

Plastik topum koltuğumun altında, cenazenin mahalleden götürülüşünü izledim.

Birkaç gün sonra topu yine bahçeye attım.

Evdekilerin tepki vermesini bekledim.

Ses seda çıkmayınca, bahçenin demir kapısını usulca açıp, içeriye girdim.

Birde ne göreyim!

Plastik top genç bir adamın elinde duruyor.

Yüzünden hiçbir ifade yok.

- Top senin mi?

- Evet.

Adam topu kesmesi gerektiğini bilmiyor. Aptal herif kızmıyor da

Oyunun tamamlanması için topun kesilmesi gerekiyor. “Hadi kes artık şunu”..Kes de, ben de, bütün hıncımı güllerinizden çıkartayım.

- Al topunu, dikkat et duvarın üstünde camlar var.( Eskiden öyle bir moda vardı, bahçe duvarlarının üzerine beton atıldığı zaman, cam kırıkları, şişe parçaları yerleştirilirdi.Şimdi bahçeli ev yok ki duvarlarında cam olsun! Hepimiz hayal kırıklıklarından apartmanlarda yaşıyoruz)

- Siz yeni mi taşındınız bu eve?

- Hayır ben bu evde doğup büyüdüm ama….. Neyse kiraz yer misin?

Şimdi düşünüyorum da topu kesen kadının yüzünü bir türlü anımsayamıyorum.

Genç adam ve kirazların tadı ise hala aklım da

Ne hikmetse o günden sonra ne topum o bahçeye kaçtı.

Nede ben adamların güllerini kopardım.

Sahi aklıma gelmişken o teyzenin adı neydi?

Foto:http://www.adana-bld.gov.tr

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..