Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '13

 
Kategori
Bayramlar
 

İçimdeki çocuğun bayramı 23 Nisan

Bu bayram, TBMM, nin, açılışının, birinci yılında, kutlanmaya başlayan 23 Nisan milli bayramı, ilki ATATÜRK, ün himayesinde düzenlenmiştir.1980 darbesi döneminde, Milli güvenlik konseyi, bu bayramı, resmi olarak, 23 Nisan Ulusal ve egemenlik bayramı adını verdi.

23 Nisanın, çocuk bayramı olmasının, en büyük nedeni ise, savaş sırasında yetim ve öksüz kalan, yoksul çocukların, bahar şenliği havasında, sevindirmek ve mutlu etmek amacı taşımaktadır.

Fiziki yaşımız, ne olursa olsun, içimizde, hiç büyümeyen, bir çocuğun olması beklide, bizi hayata bağlayan tek nokadır. Çoğumuz, bunun farkında olmadan yaşarız. Şöyle bir düşünecek olursak, yapmak istediklerimizi, çoğu zaman fiziki yaşımıza, uymadığı için, yapmaktan çekiniriz. Bunu, yapamayacağımızdan değildir çekincemiz, sadece çevrenin bakış açısıdır bizi alıkoyan. Başkalarının, yaptığı şeyleri, görüp imrendiğimiz halde, onlara destek vermek yerine eleştiririz çoğu zamanda. Aslında bizde aynı şeyleri yapmayı çok iste sekte, çabalamak yerine içimizdeki çocuğu susturmayı tercih etmişizdir.

23 Nisan çocuk bayramı, her zaman, benim içimde büyümeyen çocuğun bayramı olmuştur. Bu nedenle midir bilinmez, 23 Nisan sabahında dünyaya merhaba demişim.

Benim için anlamı ve coşkusu büyük olmuştur,23 Nisanların. Her yıl, fiziki yaş sayımı çoğaltsa da, hayatıma katkıları bundan daha fazla olmuştur. Her yıl, yeni umutlara merhaba diyebilmek, yaşama sevincimi tazeleyebilmek, en önemlisi hayata pozitif bakabilme yeteneğini, keşfedilmek adına, bu yıllara, teşekkür borcum olduğuna inanıyorum.

İçimizdeki çocuğu mutlu etmek adına, bir günlükte olsa yaşınızı unutun.23 Nisan bayramının, coşkusunu sevincini,  içinizdeki çocukla, birlikte yaşayın. Bu bayramı bize hediye eden ATATÜRK, e teşekkür etmek adına, tüm çocukların bayramlarını kutluyorum. Sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 47
: 402
Kayıt tarihi
: 06.11.12
 
 

İzmir'de doğdum.  Adana!da yaşıyorum. Evli ve iki çocuk annesiyim. Uzun zaman bir gazetede köşe y..