Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '10

 
Kategori
Deneme
 

İçimdeki çocuğun isyanı

İçimdeki çocuğun isyanı
 

Hayat benimdi dimi dilediğim gibi yaşardım.

Ben seçerdim ve seçtiklerim yüzünden yargılanırdım, yargılardım, üzülürdüm ya da sevinir.

Hangi seçiminin nedeni bu belirsizlik peki?

Ben seçmedim ki hayatta belirtisizlikler içinde kalmayı?

Bir ağacın dalına salıncak kurmayı diledim ben, eteklerim uçuşsun istedim mutluluktan, rüzgar yüzüme her vurduğunda gözlerimi açamadan gülümsemeyi diledim ama hayat salıncağımı kaldırıp bir ip sallandırıyor orada sallanmayayım sallandırayım kendimi diye…

Adaleti mi bu hayatın? Tercihlerimizin bir cezası olmalı mı illa ki. O tercihleri yaşarken mutluydum oysa, dilediğimdi, yaşadığımdı. Şimdi ise tercihlerimin cezasını ödüyorum.

Ben seçiyorum hayat seçtiklerimi yıkıyor birer birer…

Ben gülümsüyorum hayat ağlatıyor…

Ben seçmiyorum bu kırılgan hali, ben seçmiyorum böylesi bir hayatı…

İçimde ki çocuğun isyanı bu, ölümüne direnişin feryatları…

 
Toplam blog
: 127
: 820
Kayıt tarihi
: 22.09.07
 
 

Sıcağıyla bilinen memleketimde bir kış gününde geldim dünyaya. Bütün tezatlıklar hayatımda farklı r..