Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

İçimdeki çocuk

İçimdeki çocuk
 

Beyoğlu caddesinde performans sergileyen gençler benim içimdeki çocuğu simgeliyor


Günün Anlamı: Bugün benim için ''İÇSEL YARATICILIK'' günü

Bugün hep yapmak istediğim ama bugüne kadar ertelediğim; içimdeki çocuğun yaratıcılık duygularını açığa çıkarıyorum ve içimdeki çocuğun spontan ve içsel yaratıcılık duygularını ifade etmesine izin veriyorum.

O nedenle bugün içimdeki çocuğun kendini özgürce ifade etmesi için sol elimle onun duygularını ve isteklerini sansürsüz olarak yazıyorum.

Ve bunu farklı zamanlarda yenilemeyi ve o çocuğu hissettiğimi bilmesini istiyorum.
Bu yıl içimdeki Çocuk, Galata Kulesi önündeki meydanda '' Mutlu Zamanlar Kahini'' isimli performansı ile yüzlerce kişinin geleceğine sihirli değneği ile katkıda bulundu. Siz de içinizdeki çocuk için çılgın projeler üretin ve eyleme dönüştürün.

Günün duası : Tanrım, içimdeki çocuğun harika isteklerine ulaşması için benim
ona koyduğum engelleri aşmasını sağla ve onun değişimini hızlandır.

Günün Onaylaması: Ben yaratıcı ve hoşgörülü bir düşünürüm.

Günün Notu: İçinizdeki çocuğa izin verin. Ona yıllarca ablalık ve abilik adı altında yaptığınız sansür uygulamalarını artık bırakınız.

Bugün aynaya baktığınızda kendinizden önce içinizdeki çocuğu görün. Sevgiyle ona bakın.

Günün Sözü: Tek bir başarı vardır. O da istediğiniz şekilde yaşamaktır. Christopher Morley

Evrenin Kütüphanesinden:HENRI MATISSE (1869-1954) Fransa’lı olan sanatçı, hukuk öğrenimi görmek üzere Paris’e gitti.

Fakat zamanının çoğunu Louvre müzesinde geçiriyordu. Hastalanarak yurda döndü ve Gustave Moraue’nun atölyesinde resim eğitimi aldı.

Parlak renkler kullanan sanatçı en çok Afrika manzaralarından etkilenmiştir. Resimlerinde lekeci bir anlayış egemendir.

Günün Yasası: ZİHİNSEL YARGISIZLIK YASASI

Evrensel ruh bizi yargılamaz; yargılar insanoğlunun icatlarıdır; yargı, kendimizi yapay, çoğu kez idealistçe olan kusursuzluk, ahlak doğruluğu ya da gerçeklik standartlarına göre yargılarken kullandığımız kıyaslama ve hakimiyet kurma vasıtasıdır.

Dünyada herkese ve her şeye göre bir doğru vardır. Ancak en gerçek doğru, sizin mutluluk içinde olduğunuz doğrudur.

Zihninizi daima sizin mutluluğunuzu simgeleyen doğrulara yöneltiniz. Haklı olduğunuz doğrular, sizin mutlu olmadığınız ve şikayet ettiğiniz doğrulardır.

 
Toplam blog
: 137
: 1054
Kayıt tarihi
: 05.01.07
 
 

1951 İstanbul doğumluyum. Bireysel ve Kurumsal Gelişim Danışmanlığı, Moda Tasarımı ve Marka Danışman..