Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '15

 
Kategori
Şiir
 

İçimdeki deli

İçimdeki deli
 

Kaldırdım kabuklarını, İçimdeki yaralı delinin


Belki sen bensizliğe alıştın ya 
Ben hala sensizliğin ayazındayım
Varlığımı, sundum doğaya 
Tenimde buz tuttu aşk acıları!
 
Söyle ey sevgili’
 Kaç sefer daha ölecek bu sevda 
Sensizliğime alkış tutan ellerinde...
 
Senin gülüşüne kendini tutsak kılan’
Deli dolu düşünceler içindeyim!
Sensiz söndüremedi hiç bir şey bu yangını!
Kabuk tuttukça unutmayayım diye adını!
Kaldırdım kabuklarını, 
İçimdeki yaralı delinin
 
Kan tutu yüreğimi 
Hayata tutunmaya çalışan eller çaresiz! 
Sonra dağların eriyen kar sularlıyla
Kırkladım yokluğunla günahkâr bedenimi..
 
                                      Abdullah Oral
 
Toplam blog
: 151
: 648
Kayıt tarihi
: 05.10.08
 
 

Kısa öz geçmiş: Gecenin kara yüzünde dişlenirken çığlıklar bir kadının sancılarının sükunete durd..